下雨天總掛念從前/\/\'' 突然又已一年@@''
調左位...
今日冇食早餐...番到去~第一堂上[epa].. 要測驗喎..又測=.=算~上eng...唉~丫sir 成日話D班d人好努力..好驚會比佢地排我地 B班頭牙!!而家成日刀好驚升吾到..d 丫sir or miss成日刀驚我地..又話咩第一個b班有人 升吾到中四..唉~放學..落左去打波..今日練左 好多野牙!!攰就攰左d既..吾緊要..打學界啦~ 大家加油牙><"我愛排球牙@@''好姐妹一齊努力.. 我地打到6點幾就走啦..yu賓&良&文...bird姐刀係度牙~ 我地就去左食野喇..食左好多..好多..食到7點... 佢地就車我番去...番到去攰死啦..訓...@@' 調左位..同個白痴仔坐..哈哈