我今日自己行沙田,,,,,
因為無人陪我去街=.=""""
我發現以前細細個果時咩都要媽咪帶,,,,
但系而家唔洗了,,,,,
仲可以自己去街街TIM~
咁樣既FEEL我覺得自己大個女了
講d秘密俾你地知丫,,,,唔好同人講喎,,,,,
我有個男網友IV,,,,(銀可以問番牙心系邊個黎)
有次同佢傾電,,,,傾傾下,,,,我聽到佢牙媽好大聲咁話:仔,,,I Love You!!!!
跟著IV話:母愛真偉大!!!!
我即刻O曬= =""""
記著唔好同人講牙,,,,記著啦!!!!