我今日真係非常之咁糟糕呀下個心情,,
首先,,呀子子又出團,,3day,,好久耐,,,好久耐,,,耶~~~~~~~~
n"then....唉......呀鄧不利多......佢.....佢....死左。
今日終於睇完harry potter 6,,,嗚嗚....校長死左...冇陰功呀~
點解,,點解,,,點解,,,,唉呀~~
冇心情寫喇