反世貿會議,,反戰。 睇新聞,,先明白絕食既人為左咩。
冇人會去笑一個盲人... 但係幾乎個個都會笑弱智既人。 點解?
我既觀念原來一直都係錯架啵,,西班牙既鬥牛,,真好。
我愛差利卓別靈,,因為呢....我愛笑。
bape下年就會0係香港開bws,,,到時nigo既奴隸就可以慳水慳力地忠心護主嚕...呵呵
FINAL FANTASY玩到10,,好幾年前既事,,,到12,,太遲了....真係連睇下既興趣都冇,,
知唔知咩叫FINAL 架?! 12...= = 冇可能喇。 FINAL FANTASY。
|