原來有一雙眼,,,會睇到殘酷既一切。
又難過,,又無奈,,,又心痛。
就算流幾多眼淚,,都唔可能改變到佢地既處境....唉..............
我真係唔能夠理解中意用暴力既人係咩變態心理。 非常之令人厭惡囉。
死美國佬!!死南韓警察!! @#YX#Z$))$JP%^U(UG*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
\../凸
南韓農民.......唉...祝福你地。