哎呀~~ 頭先夢左個好夢呀,,,(好咩= =?!)
總之係一個..想令我繼續發落去既夢啦....真係發緊夢= ="
我怕因為發左呢個夢,,之後,,會中意女仔...kakakakka=v=
人來人往 天黑了 我還記得 世界上除了你沒別人 了解我不是真的習慣一個人 為什麼我要勇敢 將祝福當作我的責任 接受你心裡有別人 令我都微笑的人 我不想弄假成真 把堅強當作我的本能 隱瞞 是最深的傷疼