剛剛落街,,見到個女仔,,佢係讀我以前讀哥間中學.....
見到佢行路行得好怪,,,行一步,,全個身都會扭一下,,,,
睇耐d先知佢對腳有問題,,,第一次見到人咁,,,佢一路行,,,一路有人望住佢,,笑佢,,
唔知做咩,,忽然間我覺得好想喊,,,
唔係因為可憐佢,,,,而係,,,,覺得自己好可憐,,,,
因為,,,身在福中不知福。