有個朋友,,介紹我睇本書,,
《披上狼皮的羊咩咩》 睇完嚕,,
唉…好眼淺…一年365日,,幾乎每日都會流0下眼淚…
喊,,,似乎變成左習慣。
睇完書,,,覺得自己更加 D.r.y
好dry,,好dry,,好dry呀,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,救命。
我親愛的羊咩咩∼你在哪裡?