今日超好玩呀..>\/<
因為呢今日LUNCH真係超爆開心囉!仲以為呀維
佢地走左,得返我1個冇人陪我玩添-3-"好彩仲有
呀聰、恆哥同埋輝哥仲有小鴻鴻::哇,,成班1E人呀!!!
成個2E得我地幾個,仲要得我1個女仔
同佢地玩好開
心呀*小鴻鴻講D野笑爆肚,仲要知道左輝哥原來之前係道扮
呀RAIN,仲要連呀RAIN個名都唔識串))笑爆咀>\/<""v
我地係道係咁傾計,傾下女咁..仲有我個仔仔聰既感情野.....
妖..而家勁憎班裹面1個人囉..恆哥知邊個XD""成日係道「
起杆」,真係想打佢>/\<"學恆哥話叫輝哥企前面、佢自己
企後面、呀聰企隔黎...護花,,哈哈哈
而家DT同輝哥1組,哈哈哈..激死某人了..好開心(邢笑..)
今日MATHZ同恆哥同埋呀聰比人罰企,仲要係道笑同繼續講
野..好懷念尋日黎代MATHZ既鄧SIR(請由鄭中基語音由口腔發出)XD"""
GEL頭GEL到成個賭神咁、件嬲仲潮爆,成個小巴司機咁..真係唔
慌唔「我來自潮州」=3=""
|