哈哈..好耐冇打日記啦..-v-懶人懶左成個月啦XDDDD"
呢1、兩個月,,發生左好多事..*
令我知道邊D係朋友邊D唔係朋友..都埋認識左咩叫扮盲同間竭性失明
多謝我真正既紫妹、朋友*
*
********************NEWS (ABOUT ME)*********************
*
呢個月既14號係我同家明10 個月啦..爆快呀D時間

入冬啦就黎..所以我己經買左我織勁巾要用既野啦..CCCC*
當然唔係我帶啦..(我織得咁樣衰,都係得1個人帶姐嘛)

我的新寵*小池徹平呀..
佢真係爆靚仔呀>v<"恆哥都中2呀,,正正!!!!等我同大家SHARE佢點靚仔啦
XDDDD*



哇...爆靚仔呀

好中2呢..今日冇乜野寫住LA..
聽日先啦..
|