終於心都淡哂.. 佢終於都係背後講我啦.. 哈哈哈.. 放假都會返黎幫佢.. 只不過個日真係唔得閒.. 但我最後都返左黎啦.. 係你自己唔洗我做d野咋.. 返左黎都叫放飛機??? 你好仆街.. 都係佢地xanga個句啦.. 咁多人走..係你自己一手做成咋.. 反省下.............. 你不是一個好經理.. 而經烙印左係好多人心上啦.. .. .. 背後講人屈人.. 你最勁.. 人心惶惶你做成.. 人人憎你自己拎黎.. .. .. 以後都唔會再返啦.. 今日之後.. .. .. .. 大經理.. 我本來真係好想幫你架.. 點解你要咁對人既?? 點解你要將所有原本有心幫你既人趕走?? 低你死牙..等d牙姐幫你啦.. 雖然真係覺得你好慘.. 但一諗起我俾你搞到.. 我就覺得你個d唔夠人牙.. 好微不足度.. 總好過你傷左咁多人心.. .. .. .. 仲有.. 唔夠人.. 係你自己做成架.. 哈哈哈哈哈.. .. .. .. 其實你唔係最勁.. 俾你用人勁又點ar?? 你都趕走哂啦.. 自已拎黎衰..