今日係我地六年級的畢業禮,
今日真係好開心牙,
今日我去到高山劇場的時候,
就feel好緊張la,
因為有好多人同好多家長,
跟住我去MK的帝京hotel eat buffet,
跟住我去D老師take photo,我遲D先post番D photo
我俾派到NO.1志願.XDDDDDD
>香港中文大學校友會聯會陳震夏中學<
我間小學仲有人考到唔錯0既成績bo....XDDDDDD
有~協思"伊利沙伯"何文田官中"真光"鄧鏡波"陳瑞琪喇沙"旅港開平"何明華銀禧"迦密"華英"何蔭堂"
有D唔記得..重知就恭喜恭喜恭喜哂佢地考到咁好la...
~爆搞野....-O-