人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 5 月 14 日  星期五   晴天


步行日 鬱悶 分類: 未分類

早餐冇麵包得返魚,生果係罐頭橙肉,望見都唔想食,最後選擇返房食鮮奶粟米片,蝕左餐俾佢tim><

漢字默書奧村老師話好多人寫錯個<何>字同<水>字,因為老師捉得好嚴,明明識寫呢兩個字十幾年,

咁都錯真係好唔抵!其實我d筆劃都唔跟日本人寫法,不過老師又當我啱wor,真係好lucky

 極少"送"o既意粉= =""""

今日學左台語同韓文生字各兩個,其實對兩種語言興趣都不大,只係學d生字玩下,兩種都好難發音!!!

放學即閃人趕去奈良入國管理局,由3:30PM攪到6:00PM,最後乜都冇攪過,淨係行左好多路,食左好多風...

不過都唔可以怪Coffee啦,意外黎o既!又多左個不停步行o既回憶 事實證明我幾信任你丫,一d都冇懷疑你∼∼

 

 

攰到行唔郁,食完飯响飯堂到坐,由6點幾坐到8點幾先走,哈哈∼

可能今日吹左太耐風,夜晚覺得喉嚨開始有d唔舒服,死啦,我唔想病呀,星期日仲要去玩嫁






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


Hilda Mama 於 2010-05-16 10:35 PM 發表:
宏宏向來身體都不太差, 不過病起黎都要加倍小心!
食清d啦!趁未考試快d養好個身體!
今日你爺爺探過你就好好多呢!^.^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

宏宏加油呀...!!!!
考埋今次試你就脫離痛苦o既小學啦~
真係唔明點解小學會咁多功課..
Posted at 2010-05-18 01:02 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



大表姐 於 2010-05-16 04:25 PM 發表:
多謝晒安妮事務所o既提點
我會準時比宏宏食藥o架啦
佢情況不太嚴重
只係個胃好似扭毛巾咁扭住痛
應該係初期
食2星期療程就OK晒
Thank you!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

宏宏唔好學埋另外果個表姨d野
睇完醫生又唔食藥呀..哈哈~
Posted at 2010-05-18 01:00 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-05-16 01:36 AM 發表:
幽門螺旋菌係要化驗胃液過喎!唔係就咁可以睇得出0架。
(可能個醫生經驗夠, 可以睇得出)
我家姐就試過有呢種病la,
不過佢嚴重好多, 試過吐血,
重入廠照胃鏡同抽胃液黎化驗,
結果發現就係幽門螺旋菌作怪,
佢個療程要成個幾兩個月0架!
可能佢比較嚴重掛。

記得叫你大表姐俾宏宏依時食葯呀!
一定要食足一個療程,唔好停葯, 如果唔係呀,
第日手尾好長0架! 同我祝宏宏早日康復la!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘩...吐血咁嚴重...仲要照胃鏡...諗起都恐怖@@
放心,大表姐一定"目及"實宏宏要佢準時食藥,哈哈~
Posted at 2010-05-18 12:58 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



大表姐 於 2010-05-15 08:37 PM 發表:
余醫生話乜比D咁藥人食o架!
更係唔掂啦4日都係咁
於是佢比了1個療程藥宏宏
要食2個星期
依家食佐2日好佐好多啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

余醫生好勁呀
Posted at 2010-05-18 12:48 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



大表姐 於 2010-05-15 06:20 PM 發表:
我番o黎啦!其實我有o黎睇o架不過冇心情留言遮!
因為我寶貝病佐一個星期冇番學
攪到我勁冇mood囉
睇完中西醫都唔掂
日日叫胃痛
唔知乜o野事??
終於忍唔住同佢去搵余醫生
話佢係幽門螺旋菌wor
今日好番好多我至有番D心情同你吹水咋!
你都要小心D的身體呀!
病佐自己一個人好慘o架!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

幽門螺旋菌?! 乜黎嫁@@"
睇完中西醫都唔掂? 咁頑強......
咁余醫生俾d乜野藥呀??
同西醫俾果d一唔一樣?!
我會小心身體..病左一定好慘
冇帥細佬响到俾我當工人咁使
Posted at 2010-05-15 07:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姑姐 於 2010-05-15 08:47 AM 發表:
更正: 係用鹽水"long"口至真!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

姓鍾o既想法果然係一樣,
次次喉嚨痛..
Ponchi Papa都叫我用盬水"long"口
Posted at 2010-05-15 11:20 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姑姐 於 2010-05-15 08:45 AM 發表:
一於今日同我o地眼仔啦,
我都未玩過,
睇o下你"肥"成點都好!
喉嚨痛就快d用鹽"long"口啦,
好見效o架!

仲有,你去入國管理局做乜呀?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..等我較好d眼仔個角度..影得我瘦d先~~
訓左覺好o既..今日喉嚨冇乜事啦~
我地响日本境內要出境的話就要去申請許可
如果唔係出左境後入唔返黎= =""
Posted at 2010-05-15 11:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-05-15 12:42 AM 發表:
e! msn A/C 我開咗la!
仲add 咗你好耐tim, 你仲未回覆喎!
你係咪用緊 yahoo.com 嗰個網址???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hotmail...快d add我啦
Posted at 2010-05-15 11:15 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-05-15 12:34 AM 發表:
MM 你攪錯咗la, 回覆嗰個係你呀!
我地係黎留言0架咋! >:->

你犯規,你都唔夠20個字。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~~20字都係講下啫..
二姑媽個留言真係少得過份~~
Posted at 2010-05-15 11:14 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-05-15 12:19 AM 發表:
你星期日先去玩呀! 咁你聽日咪可以同董事長眼仔law?
唔舒服就留喺宿舍休息吓la! 唔好四圍走呀,
好易病0架,睇醫生好貴0架,一於留响宿舍la,
記得眼仔喎! 哈哈!
e! 你add咗我未呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

今日未夠11:00AM就起身啦
要準備好任何時候同董事長眼仔~
訓醒一覺好d啦,不過周身骨痛><
我msn唔係用yahoo嫁..
Posted at 2010-05-15 11:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]