早餐冇麵包得返魚,生果係罐頭橙肉,望見都唔想食,最後選擇返房食鮮奶粟米片,蝕左餐俾佢tim><
漢字默書奧村老師話好多人寫錯個<何>字同<水>字,因為老師捉得好嚴,明明識寫呢兩個字十幾年,
咁都錯真係好唔抵!其實我d筆劃都唔跟日本人寫法,不過老師又當我啱wor,真係好lucky
極少"送"o既意粉= =""""
今日學左台語同韓文生字各兩個,其實對兩種語言興趣都不大,只係學d生字玩下,兩種都好難發音!!!
放學即閃人趕去奈良入國管理局,由3:30PM攪到6:00PM,最後乜都冇攪過,淨係行左好多路,食左好多風...
不過都唔可以怪Coffee啦,意外黎o既!又多左個不停步行o既回憶 事實證明我幾信任你丫,一d都冇懷疑你∼∼

攰到行唔郁,食完飯响飯堂到坐,由6點幾坐到8點幾先走,哈哈∼
可能今日吹左太耐風,夜晚覺得喉嚨開始有d唔舒服,死啦,我唔想病呀,星期日仲要去玩嫁
|