人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 5 月 18 日  星期二   晴天


開口中= =" 感動 分類: 未分類

上星期六下午同董事長,伯娘,姑姐,姑媽佢地開眼仔,一次過見晒咁多人真好∼∼

伯娘問夜晚飯堂食乜?會唔會食魚?!點知......晚餐真係食魚呀......

一路開住眼仔一路睇住佢地食飯,有鍾記靚雞,茄汁大蝦,雞湯,好豐富呀!睇到我流晒口水

 伯娘唔好再估我晚餐食乜啦,我怕你次次都開口中><"

星期六仲同左阿佑眼仔,都唔記得幾多年冇見,好彩大家都冇乜走樣!夜晚又同好可愛o既澄澄眼仔。一晚三場,真忙!!

5月17日,星期一

 以前唔食早餐o既我已經開始習慣早餐食飯...

 早餐食太多,午餐竟然食唔落,不過我唔會浪費食物,慢慢食就食晒啦∼

下午久保老師堂玩求籤,首先每個人寫d野落張籤文到,可以寫好同唔好,然後睇下邊個抽中自己果支籤。

我寫果張籤文,戀人果項話會識到個靚仔,最後我張籤竟然係韓國o既文同學抽中,佢即時表明自己唔係"基"嫁,哈哈哈

而我就抽中阿Tom寫o既,好彩樣樣都係好野。抽中Thomas寫果張就慘啦,佢寫果d全部都係衰野...= =""

 有冇人估到係咩野意思呢??

訓晏覺訓到不知時日過,差唔多8:30PM先落去食飯,其實香港時間都只係7:30PM啫,就當自己未適應時差仲停留响香港。

 食咁多野一d都唔健康>O<






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


安妮事務所 於 2010-05-19 05:06 PM 發表:
哈哈! 我唔係開口中0架, 其實間飯堂係我開0架.
所以我久唔久去一次日本巡視業務就係咁既原因la! 知道無???
千祈唔好同我講唔鍾意食D乜呀! 如果唔係呀, 下餐就係食嗰d 0架la!
嘻嘻!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈,我都估到嫁啦,如果唔係點解會估到我夜晚食魚...
你打算幾時再黎巡視業務?? 出年先黎??
Posted at 2010-05-20 12:04 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]