上星期六下午同董事長,伯娘,姑姐,姑媽佢地開眼仔,一次過見晒咁多人真好∼∼
伯娘問夜晚飯堂食乜?會唔會食魚?!點知......晚餐真係食魚呀......
一路開住眼仔一路睇住佢地食飯,有鍾記靚雞,茄汁大蝦,雞湯,好豐富呀!睇到我流晒口水

伯娘唔好再估我晚餐食乜啦,我怕你次次都開口中><"
星期六仲同左阿佑眼仔,都唔記得幾多年冇見,好彩大家都冇乜走樣!夜晚又同好可愛o既澄澄眼仔。一晚三場,真忙!!
                                            
5月17日,星期一
以前唔食早餐o既我已經開始習慣早餐食飯...
早餐食太多,午餐竟然食唔落,不過我唔會浪費食物,慢慢食就食晒啦∼
下午久保老師堂玩求籤,首先每個人寫d野落張籤文到,可以寫好同唔好,然後睇下邊個抽中自己果支籤。
我寫果張籤文,戀人果項話會識到個靚仔,最後我張籤竟然係韓國o既文同學抽中,佢即時表明自己唔係"基"嫁,哈哈哈
而我就抽中阿Tom寫o既,好彩樣樣都係好野。抽中Thomas寫果張就慘啦,佢寫果d全部都係衰野...= =""

有冇人估到係咩野意思呢??
訓晏覺訓到不知時日過,差唔多8:30PM先落去食飯,其實香港時間都只係7:30PM啫,就當自己未適應時差仲停留响香港。

食咁多野一d都唔健康>O<
|