人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 5 月 22 日  星期六   酷熱


動物園+保齡球 開心 分類: 未分類

都係果句,太攰同未收集晒d相所以遲d先補打詳盡日記,哈哈∼

今日去左天王寺動物園,由於學校派左本留學生小冊子俾我地,可以免費入場,慳返500 YEN^^

之後去左打保齡球,左邊三個分數,右邊四個分數,大家估下邊一個分數係我o既∼∼

俾d貼士大家,以下o既分數係我08年同朋友仔去打保齡時o既分數,自從08年打過後都冇打過啦!!






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


ponchi papa 於 2010-05-24 12:01 AM 發表:
我估左邊第3個

PS:(你張車票出賣了你^^ 有你的日文名字)
本來估第2,不過見到你個日文名就知道係第3個
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

個個都走去睇名而唔係睇分數估><"
我都估唔到今次唔係最低分,嘻嘻^^
Posted at 2010-05-24 01:22 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



二姑媽 於 2010-05-23 09:17 PM 發表:
我係估M M左面笫3個係佢呀~~~~
我見個佢個日本名o架!!!所以一定中!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

大家都走去睇名o既..
仲以為大家咁叻估中tim>o<
Posted at 2010-05-24 01:16 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-05-23 06:16 PM 發表:
二姑媽, 有乜咁出奇啫,
好以你打麻雀咁,盲拳打死老師傅呀!
大大個名寫咗出黎la,
仲使乜估啫, MM 賣大包之嘛~~

帥細佬, 你咁樣睇死你家姐都有既!
你真係丫!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔同二姑媽打麻雀可以勁過董事長?! @@"
哎呀..我係諗住叫大家睇個分數估邊個係我...
估唔到大家走去睇個名..早知遮住晒d名..
冇辦法..因為我之前真係將個波碌左去隔離條link
所以佢估我係最低分係正常..哈哈~~
Posted at 2010-05-24 01:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



你的帥細佬 於 2010-05-23 05:42 PM 發表:
我估...最低分果個就系...xD
家姐你可以將個波[飛]左去第2條link到..你點會高分姐- -
另外..動物園有咩睇a_a?
有冇喵~~~ (雞雞雞雞雞).... 狼-0- 果d野睇架??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

帥細佬..我d保齡球進步左啦~~
你都快d去打多d..如果唔係又成日碌落坑嫁啦!!!
哈哈..只有貓..冇雞雞雞雞雞...
Posted at 2010-05-24 01:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kk 於 2010-05-23 02:27 PM 發表:
i have bowling too why don't have my name on it
hahah we go to perth zoo the day before too
we saw many animals!!they are cute!!!btu i cannot upload the photo to u have a look...so bad
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

因為我同你唔係同一team law><
我肯定你地去果個動物園正過我去果個好多!!
唉..你地幾時先有得正常上網?
好想同你開眼仔,好想睇你地d相呀!
Posted at 2010-05-24 01:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



二姑媽 於 2010-05-23 02:20 PM 發表:
左邊第3個????
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

YES...有打到全中嫁我~
Posted at 2010-05-24 01:04 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-05-23 12:43 AM 發表:
左邊第三
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

YES...估唔到今次咁高分!!
Posted at 2010-05-24 01:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀佑 於 2010-05-22 11:49 PM 發表:
右邊最尾二果個係你=.=
點解動物園得個門口睇既?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

動物園有好多野睇,不過未得閒post相出黎啫..
哎吔吔..竟然估我咁低分...哈哈~~
Posted at 2010-05-24 01:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]