今日落左成日雨冇停過,仲要係勁大雨,攪到我去唔到超級市場買野!!
午餐勉強攪得掂,煮埋雪櫃d剩餘物資,晚餐真係冇野食,得d意粉,唯有問Kaku借醬汁
咁啱响走廊撞到阿水,佢俾左雞蛋同腸仔我,感謝兩位提供物資,如果唔係都唔知點算∼
落一轉四樓拎左咁多野上黎。。
仲要感謝Kaku o既哥哥由香港帶來日本的夏桑菊!! YEAH∼甜品有雪條食,阿水俾o既! 係時候整野食啦∼