人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 5 月 24 日  星期一   晴天


動物園+保齡球 詳盡篇 愉快 分類: 未分類

5月22日,星期六

星期六竟然9點幾起身落去食早餐,真係好少有 不過由於我地約左食午餐,所以都唔敢食咁多野∼

 左邊係腸仔芽菜炒菜,右邊果兜好似食緊草= ="""

 午餐食拉麵,佢話係担担拉麵,不過我覺得冇乜味

 拍照前啱啱講完"77"事件,所以忍唔住要擺呢個pose影相!

如果唔係班入面o既中國人教我地,真係唔知中國人用手指表達數字7唔係舉手指公同食指,係縮埋晒d手指,哈哈,笑死我∼

由天王寺車站行過去動物園其實唔係好遠,不過今日天氣好焗,一d風都冇,我已經著背心,但都有d辛苦!

 一入到動物園就有個小熊貓MM教育基金,大家想捐錢的話可以聯絡我,嘻^^"

 紅鶴。有人問點解d紅鶴不停飲水?因為天氣熱要解渴ma!

 烏龜。嘩嘩嘩!!!日光日白咁多人望住,你地响到做乜野呀??

 响到扮石頭o既烏龜,哈哈,又扮得幾似wor

 游水游得咁叻,呢隻應該係海龜啦掛!!

 小笨象。冇呃你,呢隻真係小笨象!因為另一隻大到影唔晒!!

 羊咩咩。唔該幫佢沖下涼,d毛超污糟><

 都係羊。呢隻睇落乾淨好多,而且好活躍,想走出黎咁∼

 熊。睇見佢就熱,大熱天時仲"嬲"住咁多毛...

 鱷魚。初時仲以為係假o既@@"

 河馬。見唔見到响邊呢?睜大d對眼就見到嫁啦∼

 好想出去玩呀! 好瘦o既獅子∼

 佢d同伴雖然响戶外,但熱到冇晒心機,全部訓晒覺!!

 企鵝   訓緊覺o既豹

 高傲o既羊   訓緊覺o既老虎

 猩猩   浸緊浴o既北極熊

 北極熊媽媽,你隻北極熊BB走左出黎呀!!!^O^

 有隻雀仔跌落水...

 小朋友玩得好開心   草莓味刨冰

 唔知邊個偷影o既,個BB好可愛呀,佢塊面超漲,好想"搣"下佢呀>3<

 記唔記得晒我地d名呢??

 睇完動物响附近行左陣

會合埋文同學同文同學細佬就去打保齡球,文同學又話好近,終於由動物園行左一個多小時先到,攰到我地死死下....................

 猜包揼分組後,我同文氏兩兄弟一組,好明顯我地係實力組

 四個唔識打o既咁啱响一組,哈哈!!

 竟然俾我打到個全中,嘻嘻^^"

 第一回合分數

左邊上至下:文弟弟,文同學,我

右邊上至下:Susie,Joan,Celine,張旭同學

  第二回合文弟弟過一百分!我就退步左

Celine食完雪糕之後充滿能量,第二回合即過一百分!張旭同學都進步神速,有九十幾分!如果我有食野,我諗我都會有進步!!

 最後來張大合照。

 保齡球場位於東部市場站附近,我地足足行左一個JR站呀><

個個都玩到好餓,返到宿舍放低晒d野後第一時間衝去食飯。

夜晚浸左個浴,浸浴應該係relax嫁ma,但我覺得浸浴有d悶,不過又諗唔到做乜好,最後竟然一邊浸一邊溫書 。______。"






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


kk 於 2010-05-26 01:38 PM 發表:
i moved to a share house but not very comfortable....um
anyway i will go to fram on sat oh...i hope i can do it hahaha
perth zoo no 北極熊&河馬...and the 豹&老虎&獅子 they are sleeping too
i cannot saw the 熊..they are hiding=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁會唔會再搵地方搬呀? 最緊要係有得上網,我地先可以眼仔><
我覺得你去動物園仲慘過我~ 其實我仲有去睇青蛙同蛇..
不過我只係望左一眼,冇影相,太嘔心啦~~~
Posted at 2010-05-29 09:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姑姐 於 2010-05-25 10:16 PM 發表:
o甘二姑媽你要多d去我果邊留言,
順便練習o下你個手寫板,
又可以幫我増加人氣,
我而家已經好努力寫多d文章俾你地睇同埋回應o架啦!
記住多多捧場!!多謝!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

請問姑姐係利用咩野時間打blog?
返工時間?? 嘻嘻~
Posted at 2010-05-29 09:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



二姑媽 於 2010-05-25 10:09 PM 發表:
手寫板都會出錯字o架!!!我係初哥睇諒o下la!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁就要留多幾隻字練習下啦~
Posted at 2010-05-29 09:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-05-25 10:07 PM 發表:
帥細佬, 你E+係咪年齡歧視呀,
點解你淨係問Cally 有冇msn同fb,
又唔問吓我0既... 信唔信我去平機會告你丫0拿!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

帥細佬你今次死硬啦...
快d問晒所有人啦!!
Posted at 2010-05-29 09:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-05-25 09:52 PM 發表:
二姑媽, 你話你打錯字? 你又話你用手寫板0既?
咁你E+係咪請槍0架, 請咗你家二少做打手???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我諗係佢寫錯字啫...
Posted at 2010-05-29 09:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姑姐 於 2010-05-25 09:44 PM 發表:
二姑媽下次寫清楚D,
"玩"同"換"係兩回事黎o架!

你唔好成日提起你張獎狀, 牙擦擦!
一早俾Cally 二舅父剝左棚牙啦!嘻嘻!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

睇黎姓鍾o既都有打保齡o既天份~
Posted at 2010-05-29 09:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



二姑媽 於 2010-05-25 09:27 PM 發表:
梗係真錢la!!我打錯字之麻.....係個...(換)...字至真呀!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..至緊要正字呀
Posted at 2010-05-29 09:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Hilda Mama 於 2010-05-25 09:07 PM 發表:
睇真d 個bb好似個吹氣公仔, 面仔漲卜卜~~~
睇下佢個"O"形咀.......係囉,就係由果處吹d氣入去ke!-O-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我話個bb好可愛就真..
可愛過你屋企果個...
Posted at 2010-05-29 09:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-05-25 05:06 PM 發表:
吓! 用黎玩?-?
二姑媽, 咁即係真錢定假錢?????????
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈,所長係咪好有興趣換!?
Posted at 2010-05-29 08:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姑姐 於 2010-05-25 10:44 AM 發表:
果個係小熊貓WWF教育基金,
唔係MM教育基金,
你係咪睇錯左呀@o@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻嘻,我話係就係啦~
睇古咪駁古..
Posted at 2010-05-29 08:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]