6月13日,星期日
哈哈,Celine同Susie發現我次次掛d衫出露台都總會落雨,所以叫我掛d衫出去之前通知佢地一聲,佢地唔掛出去。絕對唔係吹水!!
見尋晚天氣唔錯有d風,咪掛d衫出去law,終於今朝落大雨∼ = ="" 算啦,反正我都開冷氣,掛响房入面吹乾佢吧啦∼
太多汁,完全遮住晒d吞拿魚!
烚菜時唔小心失手,落左超多油,所以咁"令"身
測驗前緊係要整理下d工作紙先啦,之前我好勤力嫁!每個星期整理一次!不過後來懶得執放响枱面算∼哈哈
茄子煮牛肉,超EASY
好想睇德國對澳洲,不過3點幾先開波,聽日又要測驗,我怕做做下份卷訓著覺∼只好做乖學生,溫書訓覺∼
 大家去完稻香食飯覺得點呀?好味過人家幾多倍?快d post d相俾我睇下^^ 
6月14日,星期一
做左一晚乖學生,測驗都OK,合格應該冇問題!久保老師派返上星期份測驗卷,今次冇人9字頭,平均分80分,我得75分>< 真係勁唔抵!!
明明句句子寫錯左少少野之ma,咁就冇晒3分 聽日大考,好緊張呀!!如果成績唔好就冇得留返响1F班,要去低d o既班上堂!!
見到大家响FACEBOOK互相打氣,話夏學期一定要原班人馬,好感動 原來大家都好鍾意1F班,加油加油^3^
午餐食麵包+三文治
哈哈,連續兩日同澄澄開眼仔見面,我都知佢好掛住我嫁啦 竟然俾澄澄訓話.........叫我返學唔好遲到!要乖乖地做功課!
佢仲話搭飛機黎搵我,帶d荔枝俾我食。哈哈∼澄澄,聽講你搭飛機係去泰國唔係日本wor∼

晚餐份量多到咁,邊有可能食得晒呀∼
睇波同溫書大家會揀邊樣?我就當然揀睇波啦!日本隊wor ^O^ 好彩聽日下晝先考試,應該都夠時間溫書,要做乖學生啦!!
|