人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 6 月 14 日  星期一   陰晴不定


連續兩天溫書日>O< 愉快 分類: 未分類

6月13日,星期日

哈哈,Celine同Susie發現我次次掛d衫出露台都總會落雨,所以叫我掛d衫出去之前通知佢地一聲,佢地唔掛出去。絕對唔係吹水!!

見尋晚天氣唔錯有d風,咪掛d衫出去law,終於今朝落大雨∼ = ="" 算啦,反正我都開冷氣,掛响房入面吹乾佢吧啦∼

 太多汁,完全遮住晒d吞拿魚!

 烚菜時唔小心失手,落左超多油,所以咁"令"身

測驗前緊係要整理下d工作紙先啦,之前我好勤力嫁!每個星期整理一次!不過後來懶得執放响枱面算∼哈哈

 茄子煮牛肉,超EASY

好想睇德國對澳洲,不過3點幾先開波,聽日又要測驗,我怕做做下份卷訓著覺∼只好做乖學生,溫書訓覺∼

大家去完稻香食飯覺得點呀?好味過人家幾多倍?快d post d相俾我睇下^^

 

6月14日,星期一

做左一晚乖學生,測驗都OK,合格應該冇問題!久保老師派返上星期份測驗卷,今次冇人9字頭,平均分80分,我得75分>< 真係勁唔抵!!

明明句句子寫錯左少少野之ma,咁就冇晒3分 聽日大考,好緊張呀!!如果成績唔好就冇得留返响1F班,要去低d o既班上堂!!

見到大家响FACEBOOK互相打氣,話夏學期一定要原班人馬,好感動 原來大家都好鍾意1F班,加油加油^3^

 午餐食麵包+三文治

哈哈,連續兩日同澄澄開眼仔見面,我都知佢好掛住我嫁啦 竟然俾澄澄訓話.........叫我返學唔好遲到!要乖乖地做功課!

佢仲話搭飛機黎搵我,帶d荔枝俾我食。哈哈∼澄澄,聽講你搭飛機係去泰國唔係日本wor∼

 晚餐份量多到咁,邊有可能食得晒呀∼

睇波同溫書大家會揀邊樣?我就當然揀睇波啦!日本隊wor ^O^ 好彩聽日下晝先考試,應該都夠時間溫書,要做乖學生啦!!






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


安妮事務所 於 2010-06-16 06:58 PM 發表:
二姑媽: 我己經將個file sent咗去你個e-mail address度
你揀番你用黎睇嗰部電腦download落去就得0架la!
呢個file都係MM俾我0架咋, 你快d 去開la!
我响e-mail度教咗你點download0架la!
不過你d少爺俾唔俾你用就唔知la! 哈哈哈!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

不過呢個方法唔知捱唔捱到下個月呢..
如果冇得睇我就要去人地房睇啦!!
二姑媽你去所長屋企睇咪得law,呵呵~
Posted at 2010-06-17 07:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



二姑媽 於 2010-06-16 03:32 PM 發表:
個晚因為好夜睇,佢地訓哂..所以開得細聲聽唔清楚..
今曰再聽大聲D...確係幾難喎!!
我隻耳係冇問題既~~
我都想係網上睇波呀!!
點樣先睇到呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦哦..嚇得我呀,以為你真係聽唔出好難聽@@"
Posted at 2010-06-17 07:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Hilda Mama 於 2010-06-15 10:29 PM 發表:
今次去稻香係董事長既一大突破~佢有彈亦有讚^-^
個三隻大粽ponchi papa會囉返局同同事一齊切低佢!
哈哈, 我睇下佢地都覺得飽左9成!
不過我都收到華仔哥哥既老婆仔親自包既粽一隻(正常size)
帥細佬掛住xx唔得閒send 相比你睇..表叔,你好衰呀><
d意粉傷風呀?留咁多betty 0既?!咁衰樣
碟茄子牛肉個賣相就好正wo!味道就只有你先知啦:P
下多d廚咁d廚藝會進步好多,咁就多一技旁身!
話唔定可以晌日本開中華料理tim^3^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

菙事長肯定冇讚炸蟹拑呢味,因為佢都冇食到,哈哈~~
咁董事長有冇話下次繼續去稻香定返返去人家食呀??
 
係咪因為見到姑姐話冇料兼唔好味,所以你地唔食
叫Ponchi Papa拎返局同d同事食,哈哈~~
 
哈哈,一講鼻涕就諗起新丁!
冇帶d<忍者亂太郎>過黎睇tim
好好幫我保存d碟呀!!
 
味道當然好味啦,又唔洗我自己調味
煮野食我ok嫁,不過煮完個廚房就唔見得人,嘻嘻~
Posted at 2010-06-17 07:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



大表姐 於 2010-06-15 06:28 PM 發表:
果碟茄子牛肉係咪MM出品o黎o架?
係就要贊啦!
進步佐好多wor!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈,個醬係買返黎嫁
如果我識得整個醬就真係勁啦><
Posted at 2010-06-17 07:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kk 於 2010-06-15 04:20 PM 發表:
we didn't watch the match of GER vs AUS too
it start at 0400am....
my monkey! he don't want to take a photo haha
how to make 茄子煮牛肉???but somebody don't eat the eggplant...
still have 3 day to receive your letter!ha

antie Hilda Thank you for your support^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我呢邊3:30am開波我已經覺得慘..
點知你地果邊仲慘..哈哈~
你有有陪大隻Mike一齊睇波呀??
 
我緊係冇咁叻識調味啦,我間房淨係得油同雞粉嫁咋
d醬料係超市買嫁,你想食的話下次我寄俾你丫
Posted at 2010-06-17 07:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姑姐 於 2010-06-15 01:19 PM 發表:
稻香食飯果晚我見到帥細佬影左相,
唔知佢地有冇影埋大老板送給我地o既 ...
超級大隻但又冇料兼唔好食o既糭呢?
叫佢貼俾你睇啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

佢地有send俾我睇呀,真係超級大隻!!
仲以為入面係d貴價料tim...
點知原來呃人o既...哈哈~~
你地係咪有d俾人呃左o既感覺呢??
Posted at 2010-06-17 07:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-06-15 12:35 PM 發表:
e! 咁你今日考完試咪開始放大假law???
今晚有葡萄牙同巴西喎! 你咪可以睇夜d都唔怕law!
聽日端午節放假, 我都可以睇埋2:30am 巴西嗰場,
平日我無睇嗰個時間d比賽0架, 驚起唔到身返工。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈,果晚我因為玩得太攰所以冇睇到呀!!
估唔到原來大家都咁大癮睇波o既^^
唔知世界盃呢排係咪多左人返工遲到或者請假呢??
Posted at 2010-06-17 07:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]