人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 6 月 17 日  星期四   晴天


(第100篇日記)放假啦,呵呵呵~~ 愉快 分類: 未分類

6月16日,星期三

端午節快樂,大家有冇食粽呢??我好想食粽,好想去睇龍舟呀!!唉,冇得食粽,唯有對住張<粽相>望梅止渴啦,嘻嘻∼

講開食粽,大家食咸肉粽時係點糖定係豉油嫁呢?話說有次同BU同學仔去飲茶時叫粽食,我地叫個阿姐唔好倒d豉油落隻粽到,

因為我地有d人鍾意點糖,點知有個人話:<邊有人食粽點糖咁怪嫁?!> 咩事呀?! 食粽點WASABI或者薑蓉就話怪啫!!

點糖都俾人話怪= =""" 我真係唔記得呢句說話係邊個講,不過我諗都係K哥或者阿Frank講多嫁啦,嘻嘻,有冇人記得呀??

仲記得有一次飲茶,大家好白痴咁响到拗,究竟擂沙湯丸係咩野樣!? 我就話好似普通湯丸,不過出面有d粉,入面係黑芝麻!

但有人話擂沙湯丸出面係一粒粒芝麻,入面係冇野o既。乜呢個唔係叫煎堆咩??大家認識o既擂沙湯丸係點樣嫁?

 午餐食麵,不過唔係公仔麵,即時覺得健康左100倍!!

冇電視唯有用TVUPlayer睇波,不過畫面會慢一分鐘!!Kaku嗌完隔左一分鐘我先明白佢响到嗌乜,哈哈∼唔知仲以為我反應遲鈍!






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


俊彥 於 2010-06-19 01:17 PM 發表:
中國香港人多數都會食糖嫁啦,食開,咁佢要咖哩都得嫁,哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

見有咁多人同我一樣"唔正常"食粽點糖,好開心^^
Posted at 2010-06-19 06:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姑姐 於 2010-06-17 10:16 PM 發表:
姑姐我細個時食糭都係點糖o架!
而家先至點豉油食而唔點糖~
雷沙湯圓你講o既係啱~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁你覺得點糖定豉油好味d呢??
擂沙湯丸我由細食到大,點會唔知咩樣丫..
不過竟然唔止一個人將佢同煎堆撈亂@@"
Posted at 2010-06-18 12:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



大表姐 於 2010-06-17 08:55 PM 發表:
真係身同感受呀!
我都比人話過我畸形
邊會有人食粽點糖o架!
奇實我以前都唔知邊個畸形?
因為我地受到黎氏家族真傳
由細到大食粽都係點糖o架啦!
都唔明有乜問題!
超好食過點豉油呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈...原來大表姐你都試過^^"
咪係law,點糖好正常之ma..
竟然俾人話畸形
Posted at 2010-06-18 12:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



俊彥 於 2010-06-17 07:26 PM 發表:
兩樣野都係妳岩xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實粽果個冇話啱唔啱o既,
睇你鍾意食咸定甜啫~~
Posted at 2010-06-18 12:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]