放假真係好,可以訓到12點幾先起身,不過呢d生活只可以過埋今個星期,下星期開始又要溫下書啦!
又煮左四個人o既份量,但一個人食晒,哈哈 ^^"
今晚阿根廷對韓國好緊張呢,由於開波前唔肚餓,完場先落去食飯又太晏,所以完半場衝落去食飯。
唔係好多野食,真係可以15分鐘內食完!
不過後來我見食堂有得播,所以唔洗食得咁急,食得快唔健康呀!不過都比平時快嫁啦,半個鐘就食完!估唔到阿根廷會贏4比1咁多!
本來冇諗住睇希臘對尼日利亞,不過睇睇下又幾緊張wor∼尼日利亞三十分鐘就打少個@@"" 呢篇日記就係一路睇波一路打嫁啦∼