| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 18 日 星期五  |
第三次USJ之旅  |
分類: 未分類 |
各位早晨!!香港時間6:41AM,夠鐘起身返工啦∼
我諗屋企只有Hilda Mama未起身吧,嘻嘻^^"
由於天氣唔好..USJ之旅要取消了..失望= =
要化悲憤為食量..而家落去食早餐..BYE∼
|
|
|
安妮事務所 於 2010-06-19 01:08 AM 發表:
Hilda Mama: 有無咁多呀! 頂lung 一年兩次啫, 邊有董事長返樟木頭咁密呀!!!今年都係第一次啫。
死啦! d棕講到咁嚴重, 我重俾哂人tim, 一於聽MM 講, 死都唔認係我送既。
仲有呀! 邊個係權威人士呀???
|
網主回覆
一年去兩次日本算好多嫁啦~~
哈哈,所長應該試真d d粽先好送俾人丫ma..
我覺得扮傻係唯一o既辦法!!!!
權威人士..我諗係董士長掛~ Posted at 2010-06-19 02:01 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Hilda Mama 於 2010-06-19 12:19 AM 發表:
sorry,更正:原來係所長個blog 所長好好心機仲同d粽影左’肉照’tim!
|
網主回覆
所長d粽比我地屋企d粽好..
起碼佢地有機會重見天日..
仲有張"肉照"留念tim..哈哈 Posted at 2010-06-19 01:58 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Hilda Mama 於 2010-06-19 12:07 AM 發表:
特別佈告:有關我家3隻粽的動向∼∼ 多得呀大口藍幫我地’梗’左啦! 你地好想知哩個義氣之人大口藍係乜水哩..... 開估啦~~~~~係放0向廚房ke藍色紅A笠圾筒囉! 尋日當眾人0向你個blog 討論之際, ponchi papa 即刻打電話比我(仲講到好嚴重咁tim)! 所以都唔敢轉送比其他人啦! 邊個會將個真相講比鍾記聽呢? 睇怕都係權威人士或大過佢0既人講最好囉!^3^
|
網主回覆
估唔到三隻大粽o既下場咁悲哀@@"
大老板有冇提過d粽係邊個俾佢嫁??
董事長有冇收到大粽??
如果有,快d搵人試探下董事長口風..
Posted at 2010-06-19 01:54 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Hilda Mama 於 2010-06-18 11:38 PM 發表:
6點幾已經醒左啦,不過未起床0者! 亦唔會開電腦囉!因為自己果個都未boot機! @.@ 所長, 其實你去日本同董事長返樟木頭差唔多咁密. 所以今次睇唔到乜野或買唔到乜野, 下次補返數咪得囉!冇問題! 好天去一次, 落雨天又去一次, 春天又去一次, 夏天又.......冬天.. 哎,多羨慕呢!
|
網主回覆
好彩我開電腦响FACEBOOK留言咋
如果唔係Mira一個人傻更更去左USJ!!
哈哈~~冇錯!我都覺得Hilda Mama講得啱,
所長去日本旅行仲密過我去海洋公園玩..
Posted at 2010-06-19 01:35 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
帥軒 於 2010-06-18 05:20 PM 發表:
家姐你short左a_a? 6:41邊有人會起左身- -" 爸爸返工都系6:45起身,, 我就訓緊覺- -"
|
網主回覆
係咩?! 乜你地平時咁晏起身嫁咩?!
我點知wor..平時呢個時候我熟睡中ma.. Posted at 2010-06-19 01:30 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
姑姐 於 2010-06-18 03:54 PM 發表:
北海道地震喎, feel 到冇? 所長你8 月去日本啦, 咪又可以睇富士山lor!
|
網主回覆
feel唔到wor..
唔通係我訓緊覺o既時候震??? Posted at 2010-06-19 01:28 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
安妮事務所 於 2010-06-18 12:35 PM 發表:
哎吔! low B 今朝10點幾响箱根sms俾我,話坐緊海賊船, 重見到富士山有雪tim bor, 之前我重上網睇日本天氣話落雨添。 諗住佢一定會同我地上次一樣睇唔到富士山0架LA, 佢重响SMS度話唔好信哂天氣報告喎。
好激氣呀! 我地上次同你 Hilda mama & Ponchi papa 坐海賊船果時, 連富士山個影都睇唔到呀! 佢一去就睇到, 幾唔底。
|
網主回覆
哈哈,我平時都覺得天氣報告唔準..
明明話得18度,但我覺得有25度law!!
唔知點解今日天氣報告咁鬼準= =""
ee..佢幾時黎日本旅行嫁??黎左幾多日??
早幾日日本天氣超好,不過之後呢幾日都落雨!!
佢今日都仲見到富士山真係好好彩~
不過可能大阪同東京天氣唔同啦.... Posted at 2010-06-19 01:27 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
安妮事務所 於 2010-06-18 08:52 AM 發表:
係咪落大雨呀???? 定係你無訓過呀??? 我已經開緊工la!
|
網主回覆
當然有訓覺啦,本來今日去玩嫁ma..
唔訓覺去玩我怕唔夠體力會暈低!!
9點幾開始落雨,又唔算好大o既
只係d雨好密law
乜原來所長要咁早開工嫁?!?! Posted at 2010-06-19 01:23 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|