人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 6 月 18 日  星期五   陰天


第三次USJ之旅 傷心 分類: 未分類

各位早晨!!香港時間6:41AM,夠鐘起身返工啦∼

我諗屋企只有Hilda Mama未起身吧,嘻嘻^^"

由於天氣唔好..USJ之旅要取消了..失望= =

要化悲憤為食量..而家落去食早餐..BYE∼






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


安妮事務所 於 2010-06-19 01:08 AM 發表:
Hilda Mama: 有無咁多呀! 頂lung 一年兩次啫,
邊有董事長返樟木頭咁密呀!!!今年都係第一次啫。

死啦! d棕講到咁嚴重, 我重俾哂人tim,
一於聽MM 講, 死都唔認係我送既。

仲有呀! 邊個係權威人士呀???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一年去兩次日本算好多嫁啦~~
哈哈,所長應該試真d d粽先好送俾人丫ma..
我覺得扮傻係唯一o既辦法!!!!
權威人士..我諗係董士長掛~
Posted at 2010-06-19 02:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Hilda Mama 於 2010-06-19 12:19 AM 發表:
sorry,更正:原來係所長個blog
所長好好心機仲同d粽影左’肉照’tim!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

所長d粽比我地屋企d粽好..
起碼佢地有機會重見天日..
仲有張"肉照"留念tim..哈哈
Posted at 2010-06-19 01:58 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Hilda Mama 於 2010-06-19 12:07 AM 發表:
特別佈告:有關我家3隻粽的動向∼∼
多得呀大口藍幫我地’梗’左啦!
你地好想知哩個義氣之人大口藍係乜水哩.....
開估啦~~~~~係放0向廚房ke藍色紅A笠圾筒囉!
尋日當眾人0向你個blog 討論之際,
ponchi papa 即刻打電話比我(仲講到好嚴重咁tim)!
所以都唔敢轉送比其他人啦!
邊個會將個真相講比鍾記聽呢?
睇怕都係權威人士或大過佢0既人講最好囉!^3^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

估唔到三隻大粽o既下場咁悲哀@@"
大老板有冇提過d粽係邊個俾佢嫁??
董事長有冇收到大粽??
如果有,快d搵人試探下董事長口風..
Posted at 2010-06-19 01:54 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Hilda Mama 於 2010-06-18 11:38 PM 發表:
6點幾已經醒左啦,不過未起床0者!
亦唔會開電腦囉!因為自己果個都未boot機! @.@
所長, 其實你去日本同董事長返樟木頭差唔多咁密.
所以今次睇唔到乜野或買唔到乜野,
下次補返數咪得囉!冇問題!
好天去一次, 落雨天又去一次,
春天又去一次, 夏天又.......冬天..
哎,多羨慕呢!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好彩我開電腦响FACEBOOK留言咋
如果唔係Mira一個人傻更更去左USJ!!
哈哈~~冇錯!我都覺得Hilda Mama講得啱,
所長去日本旅行仲密過我去海洋公園玩..
Posted at 2010-06-19 01:35 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



帥軒 於 2010-06-18 05:20 PM 發表:
家姐你short左a_a?
6:41邊有人會起左身- -"
爸爸返工都系6:45起身,,
我就訓緊覺- -"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咩?! 乜你地平時咁晏起身嫁咩?!
我點知wor..平時呢個時候我熟睡中ma..
Posted at 2010-06-19 01:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姑姐 於 2010-06-18 03:54 PM 發表:
北海道地震喎, feel 到冇?
所長你8 月去日本啦,
咪又可以睇富士山lor!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

feel唔到wor..
唔通係我訓緊覺o既時候震???
Posted at 2010-06-19 01:28 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-06-18 12:35 PM 發表:
哎吔! low B 今朝10點幾响箱根sms俾我,話坐緊海賊船,
重見到富士山有雪tim bor, 之前我重上網睇日本天氣話落雨添。
諗住佢一定會同我地上次一樣睇唔到富士山0架LA,
佢重响SMS度話唔好信哂天氣報告喎。

好激氣呀! 我地上次同你 Hilda mama & Ponchi papa
坐海賊船果時, 連富士山個影都睇唔到呀!
佢一去就睇到, 幾唔底。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈,我平時都覺得天氣報告唔準..
明明話得18度,但我覺得有25度law!!
唔知點解今日天氣報告咁鬼準= =""
 
ee..佢幾時黎日本旅行嫁??黎左幾多日??
早幾日日本天氣超好,不過之後呢幾日都落雨!!
佢今日都仲見到富士山真係好好彩~
不過可能大阪同東京天氣唔同啦....
Posted at 2010-06-19 01:27 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-06-18 08:52 AM 發表:
係咪落大雨呀????
定係你無訓過呀???
我已經開緊工la!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

當然有訓覺啦,本來今日去玩嫁ma..
唔訓覺去玩我怕唔夠體力會暈低!!
9點幾開始落雨,又唔算好大o既
只係d雨好密law
乜原來所長要咁早開工嫁?!?!
Posted at 2010-06-19 01:23 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]