| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 19 日 星期六  |
英格蘭 v.s. 阿爾及利亞  |
分類: 未分類 |
4點半啦!!出面都差唔多天光∼
除左我同所長睇緊波,
相信其他人都發緊個好夢 ^^"
難得我捱眼訓睇波,入返球黎睇下好wor!!
最好係阿爾及利亞入波先∼
咁就真係好睇啦 ^O^
|
|
|
安妮事務所 於 2010-06-20 12:34 AM 發表:
哈哈! 嗰晚我除咗同你MSN之外,重有同個同事一齊MSN, 睇完場波之後佢即刻爆粗,重叫英格蘭go to die 添喎~~ 不過佢係睇有線, 幾好呀~~
|
網主回覆
哈哈..睇黎英格蘭响今屆世界盃
傷左唔少擁躉o既心.. Posted at 2010-06-20 01:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
dennis 於 2010-06-19 10:40 PM 發表:
其實本人唔中意英格蘭,所以見佢win唔到好開心,哈哈!!!
|
網主回覆
我就冇話支持邊隊
純粹睇波!!! Posted at 2010-06-20 12:47 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
姑姐 於 2010-06-19 07:08 PM 發表:
4:30 am 我都起左身, 不過唔係睇波, 係瞓唔著而有d生理需要去廁所咋, 哈哈~~
|
網主回覆
日本4:30am即香港3:30am
我諗你仲响夢中..哈哈~ Posted at 2010-06-20 12:37 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
dennis 於 2010-06-19 03:39 AM 發表:
我醒左,都睇緊,haha
|
網主回覆
你係咪支持英格蘭??
睇完係咪想爆粗??
我見FACEBOOK個個都爆粗  Posted at 2010-06-19 06:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|