人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 6 月 19 日  星期六   雨天


唔健康o既生活>< 疲倦 分類: 未分類

因為世界盃睇波。。。。。。

天光先訓覺 >> 唔健康!

訓到3:00PM先起身 >> 唔健康!

一日食得兩餐 >> 唔健康!

日日淨係食午餐同晚餐,早幾日買返黎o既麵包放到過期都未郁過!今日午餐食左兩塊麵包,食過期野 >> 唔健康!

因為好晏先食午餐,所以成日都唔肚餓,攪到9:00PM先食晚餐 >> 唔健康!

睇黎呢d唔健康o既生活,要到24號開學先消失,哈哈






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


安妮事務所 於 2010-06-19 07:22 PM 發表:
睇完波5點幾, 訓到3點幾先起身,
使唔使訓成10個鐘咁多呀,
食完野都4點幾, 你嗰邊8:30開波,
打完半場都成9點幾,你先落去食飯,
等於食宵夜,唔怪之得你有胃痛la~~

我今朝同你一齊睇完波就即刻訓,
不過未夠9點就起咗身la!
老人家嘛, 唔訓得咁多lor...哈哈哈哈!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實冇訓10個鐘咁多...
因為我訓到7點幾就醒左..
之後到8點幾先再訓返..
所以加加埋埋只訓左8-9個鐘!!
 
冇辦法啦..平時返學日子我都係8點幾先食飯..
而家8點幾開波,攪到兩頭唔到岸..
開波前食又唔餓..睇完全場先食又夜得滯..
所以唯有完半場走落去食飯~~
咁又唔算食宵夜o既..因為我12點幾都仲食野
食下乳酪,生果,餅乾咁law..呵呵^o^
 
嘩..訓咁少夠嫁拿??
咁今日係咪變左熊貓眼呀??
唔記得問..尋晚阿邊個邊個知唔知醒睇波??
Posted at 2010-06-20 12:45 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姑姐 於 2010-06-19 07:02 PM 發表:
你俾左5個唔健康俾自己,
證明你有自知之明,
開學前至緊要調整番d時間呀!
否則有機會成為新學期第一個遲到o既人啦~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我會盡量唔睇3:30am果場波嫁啦~
不過唔睇波都未必會早訓,嘻嘻^^"
Posted at 2010-06-20 12:32 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]