因為世界盃睇波。。。。。。
天光先訓覺 >> 唔健康!
訓到3:00PM先起身 >> 唔健康!
一日食得兩餐 >> 唔健康!
日日淨係食午餐同晚餐,早幾日買返黎o既麵包放到過期都未郁過!今日午餐食左兩塊麵包,食過期野 >> 唔健康!
因為好晏先食午餐,所以成日都唔肚餓,攪到9:00PM先食晚餐 >> 唔健康!
睇黎呢d唔健康o既生活,要到24號開學先消失,哈哈