人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 6 月 21 日  星期一   晴天


唔睇波有乜好做?? 感動 分類: 未分類

唔知係咪放假訓得太多,訓到個人冇晒胃口,基本上一日24小時都冇乜肚餓感覺!淨係想睇波同訓覺,完全唔想落街∼

 尋晚晚餐,煮完都冇胃口食 =O=

夜晚又通宵睇巴西對科特迪瓦,見到Kaka被紅牌趕出場一刻,即時諗起大佬朱!因為佢好鍾意Kaka,唔知佢有冇癲左線呢,哈哈!

發左個同Hilda Mama有少少關係o既夢!夢見我想去中大搵佢,搭校巴時諗極都諗唔到邊個站落車,所以拎個電話出黎打俾Hilda Mama

就响呢個時候,一首熟識o既音樂響起,原來係現實生活中電話響,就係咁個夢發完啦!始終都見唔到Hilda Mama。。。。

明明見到係Yumi打電話黎,但個腦完全load唔到要聽電話,淨係望住部電話响到諗Yumi打俾我仲咩呢?!訓到矇左@@"

 午餐食芝士撈丁,不過今次一般好味,下次再接再厲!

放假唔出去玩真係有d無聊,悶到6點幾去食堂陪Susie食飯,之後吸下塵,浸下浴。等到8:30PM終於有波睇∼

葡萄牙對北韓,北韓好慘呀,食左七隻蛋!!實力差太遠冇計∼聽講北韓d球員踢得差返去要做礦工,唔知真定假呢∼

 雖然我係牛魔王,但連食三餐牛,都有d頂唔順.......

悶左咁多日,聽日終於有隊約去玩啦,去邊?!咪又係去USJ law,嘻嘻^^" 今晚唔睇第三場波啦,雖然好想睇。。。。。。






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


安妮事務所 於 2010-06-23 12:11 AM 發表:
你去咗3次, 歸本未呀? 玩厭未呀?
玩黎玩去都係果D~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

yeah,去三次啱啱好回本啦!!
有d遊戲要停下唔好再玩住..
過山車就可以繼續玩^^"
Posted at 2010-06-25 10:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-06-22 09:31 PM 發表:
P.S. 果兩碟野食材係一樣,
但係唔同擺法, 應該唔係同一碟黎既!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

當然唔係同一碟啦~~
雖然都係同一個菜,同一盒肉..哈哈!!
Posted at 2010-06-22 11:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-06-22 09:21 PM 發表:
Ponchi Papa: 我唔記你上次話MM幾多號由韓國返日本話?
我睇吓啱唔啱時間揾兩日由東京過去大阪探吓佢。
請早D覆, 我要訂酒店0架la!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我記得佢地係我開學果個星期先比賽
所以我睇唔到佢地比賽...
我估8月20或21返日本掛~~
Posted at 2010-06-22 11:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Hilary auauauau 於 2010-06-22 07:58 PM 發表:
MM, 我9月搵唔到你玩了。
因為我問左車費, 好貴啊。新幹線要成2000幾....= =
冒士又要成7/8個鐘
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

日本車費係好貴嫁..><
我地次次出去玩一半開支都係車費!!
你下次黎大阪玩先再搵我啦~
Posted at 2010-06-22 11:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kk 於 2010-06-22 04:33 PM 發表:
帥軒! 留意到!!!hahah

芝士撈丁...>邊有人食粽點糖咁怪嫁?! brother K said that!!!haha
acutrally i think so^^
you having holiday ?!
why don't you go out to play ar
p.s ha i receive your letter la!! i will reply to u soon
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都覺得係K哥講!!係得佢d口味咁怪~~
又係你叫我唔好成日去玩草錢去澳洲搵你o既..
而家又黎問我仲乜唔出去玩..玩野牙= ="
終於收到啦..幾驚寄失左..嘻嘻^3^
Posted at 2010-06-22 11:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



帥軒 於 2010-06-22 03:24 PM 發表:
家姐,,你以前就3點am訓,3點pm起身,,
本來諗住你去到日本要返學就吾會再用以前既時間表,,
點知-__-" 唉~~,,又系夜媽媽先訓覺,,

你個芝士撈丁..m....望到都吾多想食- -
(大家有冇留意,,第1同第2張相既內容,左邊果碟野系一樣架-0-)

講住甘多先~~ bibii~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

而家放假ma,仲咁啱世界盃,我又唔係响南非留學
緊係要捱夜睇波啦!!一返學就會正常返嫁啦,放心~
 
你一定要去尖沙咀試下芝士撈丁,超好味...
自己响屋企真係好難整到咁好水準...
廢話!!菜買一個,肉買一盒,一餐邊食得晒呀
第二日一定係食相同嫁啦~煮一個人份量好辛苦嫁!!
Posted at 2010-06-22 11:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姑姐 於 2010-06-22 09:33 AM 發表:
你已經中左世界盃毒了...
去玩係啱o既, 放鬆下自己,
唔好咁沉迷~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

睇都唔緊要啦,4年先毒發一次
Posted at 2010-06-22 10:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]