人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 6 月 26 日  星期六   雨天


慶祝 滿足 分類: 未分類

講返星期四,知道可以繼續留返响1F當然要慶祝下啦∼ 今次冇一大班人慶祝,只係同Susie兩個悄悄地慶祝,哈哈

 Mos Burger,700 YEN,超好味!!

諗起上次响USJ食o既漢堡包,要千幾YEN,仲要唔好食@@" 以後食漢堡包都係食Mos Burger好啦,其他好似冇乜保證∼∼

之後去左旅行社問去韓國機票幾錢,原來咁近都要5萬幾YEN!又幫阿Frank去郵局問寄野返香港幾錢,寄包裹比我想像中平!

 野菜咖喱,冇肉感覺好寂寞∼∼

連平時好少睇波o既Aki都話會3:30AM起身支持日本隊,日本人好愛國呀!可惜我第二日要測驗,要溫書冇睇到日本隊羸波一刻!!






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


二姑媽 於 2010-06-26 09:54 PM 發表:
恭喜!!可以原斑升...繼續努力..加油!!!
D杋票都幾貴wor..不過 有得去玩,值得既!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

對多1F班三個月咋..
下次考試後就要大兜亂再分班..
8月旺季冇辦法!!
幾時都係淡季去旅行抵..
你都淡季黎日本旅行啦~~哈哈^^
Posted at 2010-06-27 01:36 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dennis 於 2010-06-26 07:40 PM 發表:
我中意果隊輸了,出局!羞恥地輸>.<

綠色果杯係咩黎嫁??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

算啦,今屆世界盃冠軍分分中爆大冷!!
綠色果杯係蜜瓜梳打..
Posted at 2010-06-27 01:32 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-06-26 12:43 PM 發表:
哈哈! 今次都未去,邊有咁快就plan下次呀!
我今次既主要目的都係探親啫,包括你在內架...
千祈唔好話我偏心呀, 係你有毛有翼飛走咗咋~~

你張機票都幾貴wor,不過, 係旺季wor.
梗係會貴d架la! 我地飛東京齋機票都係平你少少咋~~

你使乜唱錢啫...Ponchi Papa 會幫你搞惦架la!
不過你都要唱少少喺機場等既時候買d野食吓咁la~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

就係因為我而家响日本,
你可以用探親為名..
一年黎多幾轉日本^^"
 
而家Ponchi Papa幫我問緊朋友
睇下有冇平d o既機票..
我都係淨買機票唔係package
 
唔唱錢就唯有碌卡啦
唔洗錢,簽個名就ok,嘻嘻~
Posted at 2010-06-27 01:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]