講返星期四,知道可以繼續留返响1F當然要慶祝下啦∼ 今次冇一大班人慶祝,只係同Susie兩個悄悄地慶祝,哈哈
Mos Burger,700 YEN,超好味!!
諗起上次响USJ食o既漢堡包,要千幾YEN,仲要唔好食@@" 以後食漢堡包都係食Mos Burger好啦,其他好似冇乜保證∼∼
之後去左旅行社問去韓國機票幾錢,原來咁近都要5萬幾YEN!又幫阿Frank去郵局問寄野返香港幾錢,寄包裹比我想像中平!
野菜咖喱,冇肉感覺好寂寞∼∼
連平時好少睇波o既Aki都話會3:30AM起身支持日本隊,日本人好愛國呀!可惜我第二日要測驗,要溫書冇睇到日本隊羸波一刻!!