人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 6 月 28 日  星期一   晴天


西瓜^3^ 開心 分類: 未分類

6月27日,星期日

冇打日記並唔係偷懶,而係呢個網有問題,由黃昏到夜晚都登入唔到!!好彩所長都遇到同樣問題,有人幫我做證,呵呵∼

 平時同Mama..Papa開眼仔好可憐,成日响到引誘我!唔係食超大隻芒果就食西瓜∼

再唔係就食雪糕涼粉!過份>< 我都要食呀!!天氣咁熱最好一邊啖冷氣一邊食西瓜,仲要買大大個西瓜tim呀!!

 點解切完好似得咁少o既?!因為........我一邊切一邊偷食,哈哈∼

 晚餐係蕃茄薯仔洋蔥湯粉,唔洗怕我餓親,因為呢到只係三份之一!

今日開始追TVB套<天天天晴>,陣容同<畢打自己人>有d似,不過點解有徐榮同趙永洪(畢打自己人入面o既包國仁同Marco),

但係冇鄧永健(畢打自己人入面o既Gary)嫁??由<同事三分親>開始已經鍾意睇佢地!希望而家呢套劇劇情唔好越做越悶啦∼

小K同大隻Mike打長途電話俾我,傾左半個鐘,好開心呀 7月返到香港可以打我以前手提號碼,約Ponchi Papa去跑步,行山。。。

德國4比1送英格蘭提早返屋企,明明過晒白線球證都可以當冇事,厲害!唔通真係好似預言咁,德國會係今屆冠軍?!

網上攪鬼圖片,原來個波真係唔過白線嫁,哈哈∼∼ 真係好佩服d人咁有創意!!






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


kk 於 2010-06-30 02:32 PM 發表:
ohoh
too bad england lose that night><
i went ot libra and search
there are any update dramma
in hk yesterday
and recognise that dramma no gary
but do have lee sze chi and wong hei
...i miss gary...
we can netmeeting la in july!^3^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

大隻Mike應該好開心啦..佢支持德國丫ma!!
冇Gary好唔慣呀!! 用返原班人馬先有親切感~~
eee...你地7月返到香港...
咁咪可以出席K哥,阿Wing,阿Frank,Yamaha生日會law^^
Posted at 2010-06-30 06:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-06-30 12:11 PM 發表:
MM 我可以幫你做證, 你唔係懶,個blog果日真係有問題,
不過係黃昏既時候開始, 你話俾我知開唔到,
我就試吓, 結果我係睇到個blog, 但係log in 唔到入去覆留言或寫日誌.
嗰時都無話維修,祇係話網頁顯示唔到.到咗第朝先睇到維修d字
但係你就連睇都睇唔到。
但係尋日你又話睇唔到, 但係我就睇到又入到,
真係唔明點解, 好彩你夜d就話睇到la !

至於姑姐話你爛訓, 我就唔知la ! 我睇唔到你係咪訓緊覺 !!!
因為我返緊工, 無開 MSN。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我諗真係關server事...
因為我朋友响澳洲都話開唔到~~
好彩只係開唔到一兩日..
如果長時間我個日記就會荒廢左!!
Posted at 2010-06-30 06:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-06-30 09:10 AM 發表:
e ! 你尋晚又話上到個 blog 0既 !
點解今日無野睇0既 ???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

尋晚睇埋場波都已經差唔多2:00AM
如果打埋日記就真係3:00AM先訓..
Posted at 2010-06-30 06:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姑姐 於 2010-06-29 05:28 PM 發表:
個網做維修嘛,大大隻字打左出黎啦!
所以尋日上晝入唔到,
晏晝至入到去留言~~
所以你唔係懶, 不過爛瞓啫!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

佢未寫維修之前已經開唔到個網..
隔左幾個鐘佢先寫出黎話維修..
尋日你地個個都話上到blog
但我到半夜差唔多1點先開到><
可能我响海外個server唔同掛!!
Posted at 2010-06-30 06:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dennis 於 2010-06-29 01:32 AM 發表:
妳7月返香港???
要搵我食飯啦wor^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係呀..應該出年先返~
Posted at 2010-06-30 06:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]