6月29日,星期二
火腿蛋三文治同蛋沙律三文治,我尋晚好俾心機煎蛋嫁!
日本d食物真係特別快過期,雪櫃盒雞蛋明明買左冇幾耐之ma(好似...我都唔記得!),原來23號就過左期,仲要淨左5隻咁多,
所以我今日午餐食全蛋宴!同學仔見到話好高膽固醇,一日食一隻蛋就夠,不過我年青應該冇問題。慘啦,我係咪要食返d野降膽固醇?
下午開始上選修科,今日係上聽解,呢個學期逢星期二全日都要對住大西老師>o< 全班14人,得我,Susie,Ruby,班長黎自1F
同Susie爭吵,因為大家都覺得自己聽到o既答案先啱,結果.........我啱前半句,佢啱後半句,加埋一齊就全對啦,哈哈^^”
Papa..Mama..帥細佬今日去遊船河,真係好!!全家人就只得我一個要返學>< 諗起都覺得慘!!其實我都唔係第一次咁可憐嫁啦!
有次又係得我一個要返工,佢地三個就走去迪士尼玩,嗚嗚...... 見佢地曬到紅晒,肯定冇好似我咁,勤力"查"防曬啦...

**大家有冇睇剛剛星期日果集獎門人? 睇左咁多集我覺得呢集最好笑!BIG 4做嘉賓,冇睇的話快d去MyTV睇返啦!!
|