今日遲大到!!不過唔係唔知醒,係因為落勁大雨,d車全部延遲啫!平時搭開班車遲左10分鐘先到站,之後又開得勁慢∼∼
係慢得超離譜!!平時搭廿幾分鐘就去到天王寺,今日搭左一個鐘,返到學校已經9:40AM,第一節課都差唔多完咁滯 =O=""
後來問阿Tom,佢搭7:40AM班車,但9:03AM先返到學校。總括黎講,今日好多人遲到,而我地住奈良o既,應該全部人都遲到吧!
午餐,豬肉金菇炒椰菜,好似唔係好夠顏色∼
哎吔,真係越窮越見鬼!!保險費要交10,200 YEN,電話費又要交三千幾YEN。唉∼∼睇黎我去韓國之前都冇好日子過><
以後晚餐要夜d食,咁半夜就唔會肚餓啦!!