人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 7 月 14 日  星期三   暴雨


遲大到!!! 害羞 分類: 未分類

今日遲大到!!不過唔係唔知醒,係因為落勁大雨,d車全部延遲啫!平時搭開班車遲左10分鐘先到站,之後又開得勁慢∼∼

係慢得超離譜!!平時搭廿幾分鐘就去到天王寺,今日搭左一個鐘,返到學校已經9:40AM,第一節課都差唔多完咁滯 =O=""

後來問阿Tom,佢搭7:40AM班車,但9:03AM先返到學校。總括黎講,今日好多人遲到,而我地住奈良o既,應該全部人都遲到吧!

 午餐,豬肉金菇炒椰菜,好似唔係好夠顏色∼

哎吔,真係越窮越見鬼!!保險費要交10,200 YEN,電話費又要交三千幾YEN。唉∼∼睇黎我去韓國之前都冇好日子過><

 以後晚餐要夜d食,咁半夜就唔會肚餓啦!!






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


安妮事務所 於 2010-07-15 08:03 PM 發表:
頭先睇新聞話: 廣島同京都落大雨有水災呀,山泥傾瀉呀 ! 你地果便有無事呀!
落大雨要早D出門口先得la! 如果唔係, 次次都遲大到就敝傢伙lor !_!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

今日淨係朝早落過雨,下晝開始出太陽..
不過d天氣好飄忽..聽日可能又落雨!!
我都冇諗過班車會遲咁多..
就算我地提早45分鐘出門口都係遲到><
Posted at 2010-07-15 11:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Hilda Mama 於 2010-07-15 10:17 AM 發表:
無論係乜費都一樣....YEN!!!!!
世事往往就係咁"越窮越見鬼!"係真ga
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好彩而家發現保險唔洗交咁多錢~~
係law..冇錢真係令人生活緊張..
希望之後唔好又寄d野黎叫我交錢啦!!
Posted at 2010-07-15 11:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-07-15 09:45 AM 發表:
保險費係乜黎架?-?
保d乜架?-? 要個個月交嫁咩 ?-?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

國民保險..學校規定一定要買~
一年應該俾差唔多二萬YEN..
可以分期俾或一次過俾晒!!
Posted at 2010-07-15 11:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]