人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 7 月 15 日  星期四   時晴時雨


我係學生呀!!>O< 開心 分類: 未分類

睇黎我要張隻雞o既相當做wallpaper,日日拜下佢先得!今日份測驗卷......我尋晚真係有溫書嫁!!不過冇乜信心合格 = =""

尋日我講話保險要交 10,200 YEN,後來問其他同學,個個都話唔洗交咁貴。放學後去左市役所問,原來佢冇當我係學生,過份!!

其他人今次交 5,800 YEN,之後每個月交 2,000 YEN,我之後每個月竟然要交 8,000 YEN,真係心血少d都俾佢嚇親∼∼@@

明明拎左張學生證之後有去補返d資料嫁ma,咁都唔當我係學生。佢話8月中會再寄過信黎叫我交錢,到時我應該有錢啦掛。

至於電話費,佢話淨係今個月先要俾3千幾YEN,之後就唔洗俾咁多,都唔知點計!好彩有Kaku幫我地做翻譯,真係要感動到喊

 今日冇食早餐,午餐又唔記得影,所以淨係得晚餐

終於煲晒<談情說案>,比<飛女正傳>好睇好多!我怕我廣東話退步呀,所以要keep住睇劇!!下一套睇咩野好?






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


dennis 於 2010-07-17 10:22 PM 發表:
睇情越雙白線啦,唔錯嫁XD

好多嘈交,可以記返好多廣東話駁咀既野^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈...講開嘈交...
即時諗起<溏心風暴>...晚晚嘈到拆天!!
<情越雙白線>都仲未做完..
我等佢做完晒先一次過睇!!
Posted at 2010-07-18 11:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kk 於 2010-07-16 03:26 PM 發表:
可以睇浦松齡哈哈
KAKU最近又點呀?!哈哈
我就慘喇..
個個都話我肥左
..仲有唔知你幾時有得用呢
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

<浦松齡>好睇??但我見d演員唔太吸引~~
仲乜突然關心Kaku最近點?? 哈哈..
佢都有問我你同大隻Mike點..响到扮fd law = =""
你唔好俾K哥見到你呀..佢實叫你做肥K~~
Posted at 2010-07-17 12:21 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Hilda Mama 於 2010-07-16 02:25 PM 發表:
無記D劇可以不睇吧!成日都抄人地D.完全唔創作.
衰在仲唔認~CHEAP到痺!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~~咁又係..而且黎黎去去都係果d人..睇見都悶!!
不過最近好似冇乜日劇好睇,所以咪睇下TVB d劇law~~
Posted at 2010-07-17 12:15 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]