睇黎我要張隻雞o既相當做wallpaper,日日拜下佢先得!今日份測驗卷......我尋晚真係有溫書嫁!!不過冇乜信心合格 = =""
尋日我講話保險要交 10,200 YEN,後來問其他同學,個個都話唔洗交咁貴。放學後去左市役所問,原來佢冇當我係學生,過份!!
其他人今次交 5,800 YEN,之後每個月交 2,000 YEN,我之後每個月竟然要交 8,000 YEN,真係心血少d都俾佢嚇親∼∼@@
明明拎左張學生證之後有去補返d資料嫁ma,咁都唔當我係學生。佢話8月中會再寄過信黎叫我交錢,到時我應該有錢啦掛。
至於電話費,佢話淨係今個月先要俾3千幾YEN,之後就唔洗俾咁多,都唔知點計!好彩有Kaku幫我地做翻譯,真係要感動到喊
今日冇食早餐,午餐又唔記得影,所以淨係得晚餐
終於煲晒<談情說案>,比<飛女正傳>好睇好多!我怕我廣東話退步呀,所以要keep住睇劇!!下一套睇咩野好?
|