打開信箱,發現有個香港寄黎o既郵包∼ 雖然體積唔細,但係超輕!
究竟裡面係d咩呢??
係個散子包黎嫁!! 有兩個傻瓜見我冇帶熊貓散子包過黎日本,所以買個散子包寄俾我
不過個散子包內容量比我個熊貓散子包仲要細,哈哈∼可愛到有d唔捨得用 >3<
裡面仲有封响幾萬尺高空寫o既情信,嘻嘻,好感動呀 多謝果兩個傻瓜