人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 7 月 17 日  星期六   晴天


預祝Joan生日 愉快 分類: 未分類

呵呵,尋晚好早就訓覺,不過我所謂o既早其實係1:00AM 訓左差唔多12個鐘先起身,放假真係好!!

 睇真d...今次煮o既係雞肉,我真係好鍾意食雞嫁,我姓鍾嫁ma∼∼

今日大家去左京都睇祇園祭,淨返我一個响宿舍,所以買蛋糕呢個重要任務就交左俾我,專登搭車出天王寺買,買完又搭返車返宿舍

係咪睇見已經好想食呢? 日本買蛋糕真係好貴呀!!咁就 1,575 YEN (約HKD$ 140) 怕Joan早訓,所以10:00PM就去同佢慶祝

 覺得晚餐d味道怪怪地,唔啱我口味∼






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


安妮事務所 於 2010-07-18 09:26 PM 發表:
點解你唔去京都睇祇園祭 ?_?
係咪無哂 $_$
嘩! 咁你點捱到8月中呀吓 ?? 重有成個月喎 ~~
最衰亞"邊個邊個"唔係攞7月中假la!
如果唔係, 我地就可以早d過去接濟吓你la!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁又唔係真係一仙都冇!!
預埋交租都仲有幾萬YEN用..
不過好唔慣銀行得咁少錢..好緊張呀><
雖然d錢可以捱到去8月~
但都係慳d洗..盡量唔出去唔用錢!!
 
搭車去京都好貴嫁..來回起碼要千幾YEN
仲未計d洗費..去一轉夠我用幾日~~
而且我睇返同學d相..祇園祭冇乜野睇..
d人著住白色衫..點住白色燈籠..
睇相我都覺得唔舒服..好恐怖><
Posted at 2010-07-19 12:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



二姑媽 於 2010-07-18 04:36 PM 發表:
寫情信果二個係咪男仔黎架?二個一齊寫比你...係咪有問題呀!!
我係曰本都冇買野...你邊有相睇呢!!
剩係買o左D食物乍~~
我D麻雀經修練o左好耐都冇進步到!
重交o左好多學費呀~~睇黎都係唔好去咁多la!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

兩個傻瓜係一男一女..不過寫情信俾我果個係女仔..哈~
下次帶多d錢過黎..咁就可以瘋狂shopping啦!!!
通常d學費交俾邊個多呀?? 董事長??
聽講四圈冇開糊有獎嫁bor...係咪真嫁?? 你有冇試過??
Posted at 2010-07-18 11:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kawai 於 2010-07-18 03:21 AM 發表:
嘩!個蛋糕比起你碗麵吸引好多...><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

緊係啦...貴野黎嫁><
Posted at 2010-07-18 11:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]