呵呵,尋晚好早就訓覺,不過我所謂o既早其實係1:00AM 訓左差唔多12個鐘先起身,放假真係好!!
睇真d...今次煮o既係雞肉,我真係好鍾意食雞嫁,我姓鍾嫁ma∼∼
今日大家去左京都睇祇園祭,淨返我一個响宿舍,所以買蛋糕呢個重要任務就交左俾我,專登搭車出天王寺買,買完又搭返車返宿舍
係咪睇見已經好想食呢? 日本買蛋糕真係好貴呀!!咁就 1,575 YEN (約HKD$ 140) 怕Joan早訓,所以10:00PM就去同佢慶祝
覺得晚餐d味道怪怪地,唔啱我口味∼