| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 21 日 星期三  |
~~地震~~  |
分類: 未分類 |
7月21日,6:19AM,奈良県發生地震∼ 我訓緊覺完全冇感覺 = ="
如果唔係同學話返俾我知,我真係唔知發生過地震。
同宿舍o既個個都話感覺到,係得我一個唔知。
班入面只有文同學,旭同學,Joy同我一樣唔知發生乜事∼
不過。。。我住响八樓都冇感覺,睇黎我o既危機意識係......零
|
|
|
Hilda Mama 於 2010-07-21 10:30 PM 發表:
所長, 你地登ad. 請個千手觀音啦, 以一頂幾百個都得!
|
網主回覆
唔止所長..我諗Hilda Mama你都想請返個幫你做野  Posted at 2010-07-21 11:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
安妮事務所 於 2010-07-21 08:28 PM 發表:
我好慘呀! 無得北上呀! 連攞咗2日假都要取消埋... 原本3個人做既嘢, 一個走咗無人替, 2個人做3個人既野, 而家另外嗰個又病咗,返唔到工, 我一個人做3個人既野呀! 就黎死得la ! 樣樣都話趕, 乜都揾我~~ 天呀! 唔該你俾多幾對手我啦.....嗚嗚嗚!!!
|
網主回覆
兩個人做三個人野已經慘...
而家仲要一個人做三個人野...超慘!!!
你同上司講..我都好忙嫁...
難得有高人响樟木頭開修煉班
我一定要去修煉下先有能量做公司野.. Posted at 2010-07-21 11:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
姑姐 於 2010-07-21 05:21 PM 發表:
你果度地震~~ 我呢度打風呀@~~~ 而家掛左3號波啦! 我地今晚要北上o架, "燦都"咪阻住我地返去上修煉班, 快d飄過去海南島果邊啦!!
|
網主回覆
最多都係三號波啫..都吹唔正香港~~
其實唔返樟木頭都可以開修煉班嫁啫
大家專心d望住副牌,唔好望周圍o既環境
你地就會發覺北唔北上都冇分別..哈哈  Posted at 2010-07-21 11:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
安妮事務所 於 2010-07-21 05:21 PM 發表:
唔知都好o既, 唔使驚餐飽~~ 我前兩年同亞"邊個邊個"跟團去北海道, 有一晚地震, 我地訓到死豬咁, 第二朝有個團友喺度講到好恐怖, 話d嘢猛咁搖黎搖去, 都唔知走唔走好...
好彩我地乜都唔知, 唔使驚一餐! 嘻嘻!!
|
網主回覆
我都係咁話..如果我果時震醒左..
都唔知應該點做好..
黎緊8月尾我地會去個地方參觀
到時有得體驗唔同強度o既地震..
好緊張呀  Posted at 2010-07-21 11:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|