人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 7 月 21 日  星期三   晴天


~~地震~~ 驚慌 分類: 未分類

7月21日,6:19AM,奈良県發生地震∼ 我訓緊覺完全冇感覺 = ="

如果唔係同學話返俾我知,我真係唔知發生過地震。

同宿舍o既個個都話感覺到,係得我一個唔知。

班入面只有文同學,旭同學,Joy同我一樣唔知發生乜事∼

不過。。。我住响八樓都冇感覺,睇黎我o既危機意識係......零






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


Hilda Mama 於 2010-07-21 10:30 PM 發表:
所長, 你地登ad. 請個千手觀音啦, 以一頂幾百個都得!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔止所長..我諗Hilda Mama你都想請返個幫你做野
Posted at 2010-07-21 11:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-07-21 08:28 PM 發表:
我好慘呀! 無得北上呀! 連攞咗2日假都要取消埋...
原本3個人做既嘢, 一個走咗無人替, 2個人做3個人既野,
而家另外嗰個又病咗,返唔到工, 我一個人做3個人既野呀!
就黎死得la ! 樣樣都話趕, 乜都揾我~~
天呀! 唔該你俾多幾對手我啦.....嗚嗚嗚!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

兩個人做三個人野已經慘...
而家仲要一個人做三個人野...超慘!!!
你同上司講..我都好忙嫁...
難得有高人响樟木頭開修煉班
我一定要去修煉下先有能量做公司野..
Posted at 2010-07-21 11:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姑姐 於 2010-07-21 05:21 PM 發表:
你果度地震~~
我呢度打風呀@~~~
而家掛左3號波啦!
我地今晚要北上o架,
"燦都"咪阻住我地返去上修煉班,
快d飄過去海南島果邊啦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

最多都係三號波啫..都吹唔正香港~~
其實唔返樟木頭都可以開修煉班嫁啫
大家專心d望住副牌,唔好望周圍o既環境
你地就會發覺北唔北上都冇分別..哈哈
Posted at 2010-07-21 11:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-07-21 05:21 PM 發表:
唔知都好o既, 唔使驚餐飽~~
我前兩年同亞"邊個邊個"跟團去北海道,
有一晚地震, 我地訓到死豬咁,
第二朝有個團友喺度講到好恐怖,
話d嘢猛咁搖黎搖去, 都唔知走唔走好...

好彩我地乜都唔知, 唔使驚一餐! 嘻嘻!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都係咁話..如果我果時震醒左..
都唔知應該點做好..
黎緊8月尾我地會去個地方參觀
到時有得體驗唔同強度o既地震..
好緊張呀
Posted at 2010-07-21 11:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]