全日都好努力回想究竟今朝地震時有冇醒過,結論:完全冇!!!哈哈 錯過左第一次地震o既體驗...
尋日旭同學遲到,今日Mira遲到,班長根據我地o既座位推理,聽日遲到o既會係我@@" 我絕對唔會俾佢發生嫁!!
烚定d意粉,倒d汁落去,放入微波爐叮熱,食得!!
放學去郵局攪入FANS CLUB,唔理咁多入左會先,就算日日食杯麵都要入,我要見加藤成亮呀
咁就用左 5,000 YEN 晚餐
哎吔,响重要關頭個網上電話先有問題,冇得同K哥講電話,冇得鬧佢tim!唔緊要,黎緊又有八月之星生日會,到時先鬧佢,哈∼