人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 7 月 21 日  星期三   酷熱


被踢入會了>< 滿足 分類: 未分類

全日都好努力回想究竟今朝地震時有冇醒過,結論:完全冇!!!哈哈 錯過左第一次地震o既體驗...

尋日旭同學遲到,今日Mira遲到,班長根據我地o既座位推理,聽日遲到o既會係我@@" 我絕對唔會俾佢發生嫁!!

 烚定d意粉,倒d汁落去,放入微波爐叮熱,食得!!

放學去郵局攪入FANS CLUB,唔理咁多入左會先,就算日日食杯麵都要入,我要見加藤成亮呀

 咁就用左 5,000 YEN   晚餐

哎吔,响重要關頭個網上電話先有問題,冇得同K哥講電話,冇得鬧佢tim!唔緊要,黎緊又有八月之星生日會,到時先鬧佢,哈∼






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


安妮事務所 於 2010-07-22 08:37 PM 發表:
FANS CLUB點解要响郵局攪o既 ?
係咪好似香港咁, 响郵局交錢,
交完錢就寄番張收據同申請表去FANS CLUB嗰度申請呢???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

入FANS CLUB好奇怪嫁..
要响張入數紙到寫低d個人資料
之後去郵局交錢..
聽講之後會寄野俾我..
然後再上網做登記~
因為我有同學入過FANS CLUB,
所以有唔明都可以問佢地^^
Posted at 2010-07-22 11:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kk 於 2010-07-22 05:04 PM 發表:
哎呀點解成日仲要時刻
都打唔到既
上次都係咁呀
打左好多次先打到
你叫人下次一震
就打電話叫你走
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都唔知呀..但平時媽咪打黎都冇事嫁wor!!
可能係個天唔俾我同K哥講野..哈哈~~
下次地震真係要打俾我呀
睇下我有冇震到碌左落床..
Posted at 2010-07-22 11:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]