人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 7 月 23 日  星期五   晴天


辯論大會 感動 分類: 未分類

今日時間過得超快!!朝早淨係上一節課,之後就係辯論大會。又話行五分鐘就到會場,行左足足十五分鐘law,又熱又曬><

總共有11人參加,有兩個係一年級生。前排左二果個一年級生仲拎左個特別獎tim!冠軍有機會參加全國辯論大會,好勁呀!!

咪以為淨係聽佢地講,聽完要寫感想,仲要即場交!哎吔,都聽唔明佢地講乜,唯有亂寫。頒埋獎12點幾就放學啦,YEAH∼∼

 太肚餓等唔切返去自己煮,所以同Susie响外面食lucnh,咁就 350 YEN啦!

本來有兩班人叫我去玩,不過要慳錢所以冇去!!算啦,USJ都已經去過三次!!卡拉OK六百幾YEN又太貴,等我有錢先再去∼

個個都出去玩,我就返宿舍嘆冷氣訓晏覺,出面咁熱其實都唔想出街,訓下覺咪幾好,平時成日唔夠訓,而家要補返呀!

 晚餐係我o既死敵......鰻魚= =" 絕對唔係心理作用,真係食鰻魚就肚痛∼

 Ruby請o既密瓜,Susie請o既朱古力蛋糕

見小K好似唔知帥哥咩野樣,就post佢張相俾你睇下啦∼ 相片來源:帥哥o既 FACEBOOK

 真係好靚仔,哈哈哈






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


kk 於 2010-07-24 03:21 PM 發表:
都唔係好帥姐...
係澳洲見個D仲帥
不過始終都係中國人帥D
例如GARY啦^^
嘜KAKU咁8既
成日睇人有冇講佢架?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哎吔...咁我學校冇靚仔ma..
所以咪覺得佢好靚仔law!!!
我响facebook見到佢有個孖生兄弟,
雖然似樣但我覺得佢靚仔d,哈哈
佢間唔中都有黎睇下嫁..
所以我地唔可以响到講佢壞話!!
Posted at 2010-07-24 10:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]