尋晚又同Hilda Mama傾到2:00AM,之後再睇多陣日劇先訓覺,所以今日訓到2:00PM先起身,我都覺得自己好似訓得過份左∼
Mama,Papa,四姨媽,四姨丈一邊食雪糕一邊同我開眼仔,仲响到話d雪糕好好味,嗚嗚,明知人地冇錢買零食仲响到引我
今日食飯冇影到相,而且又冇乜野好寫,唯有post下片俾大家睇,我諗大家都冇睇BIG FOUR演唱會嫁啦,應該冇人睇過掛!!
睇返佢地參加新秀時個look,真係"娘"到爆!!最估唔到原來張偉健都係新秀出身o既@@" 佢地臨尾個talk好好笑,大家要睇到尾呀∼