人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 7 月 25 日  星期日   晴天


BIG FOUR演唱會 開心 分類: 未分類

尋晚又同Hilda Mama傾到2:00AM,之後再睇多陣日劇先訓覺,所以今日訓到2:00PM先起身,我都覺得自己好似訓得過份左∼

Mama,Papa,四姨媽,四姨丈一邊食雪糕一邊同我開眼仔,仲响到話d雪糕好好味,嗚嗚,明知人地冇錢買零食仲响到引我

今日食飯冇影到相,而且又冇乜野好寫,唯有post下片俾大家睇,我諗大家都冇睇BIG FOUR演唱會嫁啦,應該冇人睇過掛!!

睇返佢地參加新秀時個look,真係"娘"到爆!!最估唔到原來張偉健都係新秀出身o既@@" 佢地臨尾個talk好好笑,大家要睇到尾呀∼






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


安妮事務所 於 2010-07-26 11:08 PM 發表:
個bolg係咪痴咗線, 又話驗證錯誤, 再入又出多次,
尋日話成功, 但係又唔出, 俾佢激死 ~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

留言問題都唔大..留唔到都話留多次...
留多左我可以delete~~
最麻煩係有時連個網都入唔到~~
一唔打日記幾日我就唔記得晒d野嫁啦
之後就會一路懶落去唔想打..
Posted at 2010-07-26 11:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-07-26 11:04 PM 發表:
可唔可以唔好訂藍莓芝士, 因為我唔鍾意食藍莓,
亞"邊個邊個"唔鍾意食芝士。
或者可以考慮吓芒果蛋糕, 個個都鍾意食。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我覺得兩款都咁好味
大家唔好再响到講蛋糕啦...
我會忍唔住買黎食!! ><
Posted at 2010-07-26 11:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



二姑媽 於 2010-07-26 10:46 PM 發表:
蛋糕味道我冇意見~~
有車坐梗係最好la~~到時call我la!!
大把腳唔洗我都得la!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇錯係大把腳...
不過唔可以個個都係高手嫁ma...
要搵d人交下學費...哈~
Posted at 2010-07-26 11:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ponchi papa 於 2010-07-26 10:10 PM 發表:
大姑媽話想訂藍梅芝士蛋糕,
你0地有冇其他提議,
如果冇就訂3磅,快D俾建議喇..
二姑媽我會去接董事長,1點鐘到深井,
須唔須要接你,大姑媽話預你一齊修練.
要就通知我啦...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

難得Ponchi Papa打咁大段文字...
但全部都唔關我事嫁law = =""
點解你地唔電話聯絡呢?? 直接方便!!
Posted at 2010-07-26 11:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



二姑媽 於 2010-07-26 08:52 PM 發表:
睇o左段片我以為係以前佢地參加新秀時既片...
我心林乜許志安..梁漢文..so永康個樣冇乜點走喎~~~
到睇完張衛健先知完來係而家個唱黎既~~
Ponchi papa 姑姐講叫你訂蛋糕喎!!
佢話你有車方便D!!
一於你訂la!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈哈...不過佢地真係冇乜走樣...
男人真係"襟老"..都唔知係咪食防腐劑嫁!!!
乜深井冇餅舖嫁咩??
Posted at 2010-07-26 11:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ponchi papa 於 2010-07-26 07:20 PM 發表:
冇人同我講過要我訂蛋糕喎!
只係有人提議我訂! 都唔知係定唔係?
如果要搵人通知我啦.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘩...訂蛋糕咁大陣杖...
天氣咁熱不如食雪糕蛋糕丫~~
Posted at 2010-07-26 11:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Hilda Mama 於 2010-07-26 02:50 PM 發表:
我地尋日仲有食燒賣同魚蛋都冇引你啦!
食野同訓係人生0既一部份0者,你幻想下食左咪得囉!
其實你都好幸福嫁啦,又食得又訓得仲(自己填啦)得!哈哈...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

魚肉燒賣呢邊都有得食...
我想食酒樓果d蟹籽燒賣多d~~
唔洗幻想..我今日買左雪糕食..哈哈
Posted at 2010-07-26 11:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



miloce 於 2010-07-26 11:23 AM 發表:
所以今日訓到2:00PM先起身!!!真係好訓得!!又唔同我傾,你唔記得我了
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

2:00PM濕濕碎啦...訓到太陽落埋山都試過!!
你呀..成日都唔on msn..都唔知你幾時得閒傾計~
Posted at 2010-07-26 11:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-07-26 12:45 AM 發表:
明明頭先我打咗0架, 點解唔出0既??? 再打過...

我啱啱响樟木頭買咗BIG FOUR演唱會DVD番黎,
不過重未睇。但係你嗰D片段, TVB都有介紹過, 都幾好笑~~
乜你唔知張偉健係新秀出身既咩??? 唔似你喎 !!!

重有呀!! Ponchi Papa, 你重未答覆係咪你訂蛋糕喎 !!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

打完最好COPY左先提交..
萬一出唔到都唔洗再打多次ma!!
張偉健都唔係我個年代o既~
完全唔知佢識唱歌,哈哈..
唔通所長你知道??!!
哎吔..又响我個blog到講d唔關我事o既野= =""
Posted at 2010-07-26 11:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]