勁深色果兜係咖喱黎嫁,顏色同味道都好奇怪!!
之前久保老師有份作文功課,題目係<旅行的回憶>。唔係作完就算嫁,仲要讀出黎俾大家聽!初時老師唔俾我地睇貓紙要背左佢
不過我地冇人背到,最後大家可以照住黎讀 ^^ 好多人都寫研修旅行,大家都寫研修旅行玩得好開心,好鍾意1F班之類o既說話!!
旅行開心完全唔關學校安排o既行程或食宿,個個都係寫夜晚响房飲酒同玩,Yumi今日好慘呀,大家不停提返佢飲醉酒o既事
午餐又食杯麵!係杯烏冬先啱,哈哈∼
本來今日帶飯嫁,不過尋晚肚餓得滯清晒,又懶得再煮過= =" 為左煮聽日o既午餐所以冇訓晏覺,又覺得自己好偉大!!

一邊打日記一邊睇(其實係聽) TWINS<人人彈起演唱會>,唔講仲以為佢地只係唱緊K@@" 我同小K仲唱得好過佢地,哈哈哈
早兩日聽到林峯首<愛不疚>,即時諗起銘銘同Edward仔!同佢地唱K同一首歌會聽三次以上,合唱一次加每人SOLO一次,
萬一唱得唔好再由頭唱多次,明明唔識果首歌都聽到識唱,哈哈∼好掛住你地呀!!等我返到香港一定要去唱K,打邊爐,打麻雀!
|