今日係我最愛o既小鴨 20歲生日大日子,生日快樂!!!!
話咁快小鴨就面世左20年,近幾年終於有出返鴨仔o既產品,好開心,鴨仔復活啦
有樣野諗極都唔明,點解有人話我同鴨仔似樣,明明佢對眼咁細,哈哈

今日又好驚險,訓到8:08AM先醒,不過趕得切搭29分班車所以冇遲到!辯論大會果日,同學們去左卡拉OK,而且帶左酒去飲,
結果旭同學又飲醉左,响到唱周杰倫首<霍元甲>,仲大跳Breaking∼由於同學們俾旭同學嚇傻左,所以冇拍到佢跳舞o既短片。
不過就拍左佢唱<霍元甲>o既片,聽講間卡拉OK冇呢首歌,但佢死都要唱,所以唯有清唱,不停<霍霍霍.........> (首歌歌詞係咁嫁!)
我地唔响現場淨係睇段片都覺得好好笑,哈哈,佢又多一單野俾我地取笑 次次飲酒都有人醉,1F班同學飲醉酒真係好好笑!!
我有食午餐同晚餐嫁,不過唔記得影相。聽日午餐食麵包,樽超大o既榛子醬聽日大派用場啦,唔知味道如何呢,好期待
|