人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 7 月 27 日  星期二   晴天


小鴨20歲生日快樂~ 開心 分類: 未分類

今日係我最愛o既小鴨 20歲生日大日子,生日快樂!!!!

話咁快小鴨就面世左20年,近幾年終於有出返鴨仔o既產品,好開心,鴨仔復活啦

有樣野諗極都唔明,點解有人話我同鴨仔似樣,明明佢對眼咁細,哈哈

 

今日又好驚險,訓到8:08AM先醒,不過趕得切搭29分班車所以冇遲到!辯論大會果日,同學們去左卡拉OK,而且帶左酒去飲,

結果旭同學又飲醉左,响到唱周杰倫首<霍元甲>,仲大跳Breaking∼由於同學們俾旭同學嚇傻左,所以冇拍到佢跳舞o既短片。

不過就拍左佢唱<霍元甲>o既片,聽講間卡拉OK冇呢首歌,但佢死都要唱,所以唯有清唱,不停<霍霍霍.........> (首歌歌詞係咁嫁!)

我地唔响現場淨係睇段片都覺得好好笑,哈哈,佢又多一單野俾我地取笑 次次飲酒都有人醉,1F班同學飲醉酒真係好好笑!!

我有食午餐同晚餐嫁,不過唔記得影相。聽日午餐食麵包,樽超大o既榛子醬聽日大派用場啦,唔知味道如何呢,好期待






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


Hilda Mama 於 2010-07-30 10:51 AM 發表:
?? 我好似係打"good and bad example" 嫁, 乜出唔到個example
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

電腦係咁蠢嫁啦..冇辦法!!!
Posted at 2010-07-31 12:59 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Hilda Mama 於 2010-07-28 03:45 PM 發表:
我都唔同意話你似鴨鴨!你對眼大好多好多倍!
飲醉酒會做錯事嫁,你睇下張旭就係一個good and bad 啦!

KK, 恭喜晒, 咁'口力'女.不過唔好未返工就覺得悶-_-zzzzzz
d信心會'打折扣'嫁. 努力啦!cho 多d 錢去實現你0既理想啦^.^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

可能佢意思係我同鴨仔一樣咁得意可愛,哈哈~~
我唔飲酒,我要保持清醒等睇戲ma ^^
小K買定多d零食解悶啦!!
Posted at 2010-07-30 02:23 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kk 於 2010-07-28 01:48 PM 發表:
鴨仔征日你有冇
叫ANTIE HILDA買定D鴨鴨東東

HKUSPACE請左我喇
雖然坐OFFICE
有D悶~!
不過我可以開始儲錢喇^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

當然要買定d鴨仔等我返黎啦^^
好叻女呀!! 咁快就搵到工..
儲多d錢,第日我地一齊去玩!!
Posted at 2010-07-30 02:20 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]