人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 7 月 29 日  星期四   雨天


四個月 愉快 分類: 未分類

7月28日,星期三

今日好多人生日!有四姨媽,Kelly,仲有Joey姐姐個BB今日出左世啦話咁快伊靖就做家姐,你地幾時先識叫我做細細個表姑姐呀?

小KK,大隻Mike∼我開左樽榛子醬食啦!!真係好好味 仲拎左返學校請同學食,大家都激讚呢,相信樽醬會好快食晒,哈∼

 要塗厚厚o既醬先夠好味!响影相前一刻,個角俾人<分享>左。。。

放學12人去唱K幫Kelly慶祝生日。我就當慶祝埋今日測完驗/黎左日本四個月/四姨媽生日/Joey姐姐個BB平安出世/就快放暑假....

 朱古力及草莓蛋糕,超好味

由4:00PM唱到8:00PM都只係 500 YEN!佢地又瘋狂飲酒,個個都好似醉醉地,Yumi再次醉到不醒人事,要幾個人送佢返屋企。

壽星女Kelly周圍索吻事件...........

 哈哈哈,其實借位嫁咋,邊個會俾佢錫丫∼

 連醉酒o既Yumi都唔放過!!

 嘩嘩@@" Kelly好<猴擒>呀

 張張大合照都唔齊人,事但揀一張

Thomas都有少少醉,好彩有我同Susie送佢返宿舍!佢搭車時強搶我地個袋,用黎攬住訓覺,我地都怕左佢,佢想點就點啦!

我地送完Thomas返房後就去食堂食飯,食食下見到Thomas走落黎食飯,呆左 原來佢沖左個涼後就醉醒啦,哈哈∼∼

 

唱K唱到超肚餓,好彩有麵包加榛子醬頂肚,一日清晒袋麵包,勁!!今日食得太多麵包,攪到晚餐都食唔落飯∼

 

7月29日,星期四

 終於有時間落去食早餐,尋日食左咁多麵包,今日冇麵包都冇怨言!

瘋狂過後今日大家都好攰,醉酒Yumi仲要第二節課先返黎上堂,佢話唔會有下次,唔想麻煩大家,要戒酒wor,聽住先啦,嘻嘻∼

蔭山老師同我講,尋日個讀解測驗我拎滿分呀!! 篇閱讀理解係講蛀牙,蛀牙同食甜野o既份量係冇關係嫁,只係同次數有關。

所以牙醫話一次過食10粒糖,好過10粒糖分開10次食!!以後鬧小朋友時唔應該講..<食咁多糖會蛀牙!!>

應該講<食咁多"次"糖會蛀牙!!> 一於揀個好日子,一次過食勁多甜野,哈哈,唔蛀牙都肥死啦∼∼

 冇晒麵包,尋晚又懶得煮,唯有食杯麵∼ 要食大杯先夠飽!

去超市買野撞到Kaku,最衰俾錢果刻先見到佢,如果唔係實買多d野叫佢幫手拎返黎。暑假日日都要煮午餐,好煩呀∼∼

 高同學星期六就返台灣過暑假,佢話怕果醬放太耐會變,叫我幫佢食左佢!

哈哈,冇問題,我好樂意幫人嫁∼ 我叫佢搵清楚間房仲有冇其他食物要我幫手食,結果唔止果醬,仲有朱古力,YEAH ^^

 响高同學間房發現一堆銀仔,儲埋咁多銀仔,用黎許願嗎??

 晚餐食中華冷麵,今次進步左,終於有味道啦∼






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


安妮事務所 於 2010-07-30 09:31 PM 發表:
你攞滿分咁勁 ! 有無攞張孖雞相出黎還神呀 ?
孖雞一出, 連分數都打孖上, 超勁 !!! 哈哈哈哈 !!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

睇黎雞相真係超有效~~
黎緊如果有其他唔同款o既雞..
麻煩所長幫我影低佢,哈哈
Posted at 2010-07-31 01:16 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kk 於 2010-07-30 08:58 PM 發表:
已經冇錢架啦....
野食當然要慳住食
唔鬧你你幾日就食哂
不過小M係唔洗慳住食啦^^
嘻嘻~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

小K..大隻Mike大隻丫ma
係要食多d野嫁啦~~
如果唔係佢連行步路都冇力..
咁大樽,一個人食的話真係有排食呀..
Posted at 2010-07-31 01:14 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



大米 於 2010-07-30 07:14 PM 發表:
好食梗係塗多啲喇!
我之前塗多啲啲都俾人鬧...

點解你啲同學成日醉酒=0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

聽講你唔係用黎"查"麵包..
係就咁"筆"黎食wor..恐怖@@"
 
因為佢地係飲whisky,walker..緊係容易醉啦!!
唔同我地..我地只係飲啤酒..
不過Yamaha飲菊花茶都會醉啦..
望住我Papa叫auntie..哈哈
Posted at 2010-07-31 01:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Hilda Mama 於 2010-07-30 10:59 AM 發表:
你個TOPIC 係四個月, 人家會唔會以為你個肚有左4個月嫁?
7月28日真係好日, 喜事重重.
我又做姨婆啦, 真係好好好開心^.^
囉滿分咁勁?! 應該係BB 同四姨媽賜給你0既力量!YEAH!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..唔係掛..邊個咁白痴諗錯隔離?!?!
六姨婆,快d打聽下BB個髮型係點o既~~
好想知道係咪好似伊靖咁..電左髮..哈哈!!
滿分其實係好彩,好彩我上堂冇瞌眼訓有聽書~~
Posted at 2010-07-31 12:57 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-07-30 09:12 AM 發表:
e! 7月28日係咩好日子呀?
點解咁多人生日0既?
連low b 個細姨媽都係响嗰日生日喎!!!

d榛子醬係咪真係好好味架!
不過睇落去好似pat泥 >.<
我都要買d返黎試吓先至得~~
係咪要澳洲果d先好味d架 ???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁多人生日..唔通真係好日子??
我聽佢地講澳洲榛子醬好出名嫁..
我估呢個牌子最好味掛!!
我諗香港city super應該有得買~~
真係要試下,個個都讚好..^^
Posted at 2010-07-31 12:54 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]