YEAH∼∼暑假前o既最後一個上課日!!聽日開始可以日日訓到日落先起身,諗起都開心,哈哈∼ 好耐冇放過暑假啦!!
除左左手邊碟蛋加菜好味之外,其他全部都....
好恐怖呀!!响月台見到有變態佬做<手部運動>,其他人唔知係咪見慣左,竟然冇人理佢 如果佢响香港,一早上左youtube!
下次佢伸手入裡面或者除褲的話,我實拍片放上youtube!!好彩個變態佬唔係搭同一班車啫,如果唔係實嚇死我同Celine><
落得太多醬,其實下面係意粉,菜,雞,炸魷魚,炸薯條
大西老師堂要作文,中間同結尾都諗好點寫,偏偏開頭諗唔到點寫!到放學都仲未諗到,暑假又多樣功課要做,好彩只需寫300字。
响超市見到<哈根達斯>雪糕特價 625 YEN,超想買^O^ 原價要八百幾YEN嫁,買一盒好似太多,最後同阿水share一人一半
草莓,雲呢拿,曲奇 三款味道
唔洗HKD$10就有一杯<哈根達斯>雪糕,係咪勁抵呢?下次再有特價就試埋其他味,好想試藍莓味!哈密瓜味都好似唔錯
晚餐又炸雞又漢堡扒,咁多肉好唔健康呀!!白色果碗,係稀到似水o既忌廉湯。
今日Susie唔舒服冇返學,我見Yumi太掛住Susie,所以夜晚Susie黎我房拎功課時,我就開眼仔俾佢地傾下計,Yumi返台灣過暑假
哈哈,所以暑假我地冇機會睇Yumi飲醉酒個樣啦!日本暑假得三個星期,我放完暑假帥細佬都仲未開學,香港暑假真係好!!
|