人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 7 月 30 日  星期五   晴天


暑假前的最後一個上課日 開心 分類: 未分類

YEAH∼∼暑假前o既最後一個上課日!!聽日開始可以日日訓到日落先起身,諗起都開心,哈哈∼ 好耐冇放過暑假啦!!

  除左左手邊碟蛋加菜好味之外,其他全部都....

好恐怖呀!!响月台見到有變態佬做<手部運動>,其他人唔知係咪見慣左,竟然冇人理佢 如果佢响香港,一早上左youtube!

下次佢伸手入裡面或者除褲的話,我實拍片放上youtube!!好彩個變態佬唔係搭同一班車啫,如果唔係實嚇死我同Celine><

 落得太多醬,其實下面係意粉,菜,雞,炸魷魚,炸薯條

大西老師堂要作文,中間同結尾都諗好點寫,偏偏開頭諗唔到點寫!到放學都仲未諗到,暑假又多樣功課要做,好彩只需寫300字。

响超市見到<哈根達斯>雪糕特價 625 YEN,超想買^O^ 原價要八百幾YEN嫁,買一盒好似太多,最後同阿水share一人一半

 草莓,雲呢拿,曲奇 三款味道

唔洗HKD$10就有一杯<哈根達斯>雪糕,係咪勁抵呢?下次再有特價就試埋其他味,好想試藍莓味!哈密瓜味都好似唔錯

 晚餐又炸雞又漢堡扒,咁多肉好唔健康呀!!白色果碗,係稀到似水o既忌廉湯。

今日Susie唔舒服冇返學,我見Yumi太掛住Susie,所以夜晚Susie黎我房拎功課時,我就開眼仔俾佢地傾下計,Yumi返台灣過暑假

哈哈,所以暑假我地冇機會睇Yumi飲醉酒個樣啦!日本暑假得三個星期,我放完暑假帥細佬都仲未開學,香港暑假真係好!!






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


姑姐 於 2010-08-01 08:30 AM 發表:
哈哈!我屋企雪櫃d雪糕竟然過左期, 太過份了!
又擰唔倒返樟木頭益人,
結果....
有人好抵諗, 食左落肚...
不過下左令, 以後只准想食至買, 即日清!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係掛..雪糕都可以放到過期咁過份?!
你屋企冇人鍾意食雪糕??
食過期雪糕會唔會肚痛嫁??
Posted at 2010-08-01 06:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kk 於 2010-07-31 03:12 PM 發表:
咁岩既我都買左dryer喎
都有曲奇味~~仲有薄荷朱古力
都係68元^^
你咁叻自己炸魷魚??
放暑假有咩做呀!
你幾時去韓國?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

薄荷碎朱古力超正!! 我鍾意食
傻o既..咁高難度o既食物緊係買啦~
自己炸的話個廚房又要清潔一餐..咪攪我!!
我13-20號去韓國呀,
不過我會帶埋notebook去
到時可以打日記同online ^^
Posted at 2010-08-01 06:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



帥軒 於 2010-07-31 12:46 PM 發表:
個變態佬有冇俾成個月台上面d人望住丫a_a?
你下次應該同佢講: 想再high d 就伸出去出面啦^_^

又食雪糕?!好過份!!!!> <"
肥死你丫!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我見其他人冇乜反應,可能已經睇慣左..哈哈~
因為我平時唔係搭果班車,所以第一次見個變態佬!
叫我去同佢講野..傻嫁咩@@"
買左啫,未食wor,所以冇肥到,呵呵~~
Posted at 2010-08-01 06:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]