人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 9 月 8 日  星期三   陰晴不定


八月初一 愉快 分類: 未分類

原來今日係八月初一,我舊曆生日呀!

生日係咪應該食...茄汁大蝦薑蔥炒蟹豉汁炒聖子椒鹽瀨尿蝦蒜茸粉絲蒸扇貝芝士焗龍蝦鍾記鹹雞






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


ponchi papa 於 2010-09-09 10:34 PM 發表:
我留言時佢係薑蔥炒蝦袈....之後佢改番蟹.唔係我眼花呀...冤枉呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..okok..我已經幫你澄清左
Posted at 2010-09-09 11:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



二姑媽 於 2010-09-09 09:51 PM 發表:
姑姐你冒認我同大姑媽既名留言.....
講野小心d喎!!唔好靠害呀~~~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~~好彩"姑媽"都冇講d乜..
Posted at 2010-09-09 11:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-09-09 09:29 PM 發表:
我諗Ponchi Papa都要配番副老花鏡先得la!
MM 明明寫咗"薑蔥炒蟹"嫁la...
佢都話無蟹....?_?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..本來我打錯字..
後黎我靜雞雞改返..
所以"薑蔥炒蟹"先出現返~
Posted at 2010-09-09 11:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姑姐 於 2010-09-09 08:00 PM 發表:
9 月9 日果個都係我黎o架,
當化名大姑媽留言啦!

當年Hilda Mama 生你好似好easy咋喎~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都有聽講過..
醫生都未到就生左@@"
姑姐你生Cally快唔快??
Posted at 2010-09-09 11:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Hilda Mama 於 2010-09-09 02:37 PM 發表:
你生日即係我'生'你出黎果'日'!
快d多謝同感激我啦!生得好辛苦嫁!
仲係10級痛tim!><
.....不過見你都算生性!咁都心甘命底^.^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝Hilda Mama生我出黎時冇跌左我落地..哈哈~~
Posted at 2010-09-09 11:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ponchi papa 於 2010-09-09 02:08 PM 發表:
補祝舊曆生日快樂!
味味都係蝦ke?冇蟹ke?
你唔食蟹哪?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..好明顯我打錯字..
邊有薑蔥蝦咁奇怪嫁!!
Posted at 2010-09-09 11:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-09-09 09:26 AM 發表:
9月9號都仲有一個揭穿人地秘密既姑媽喎 !!!!
又唔知係咪大姑媽呢 ???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我諗又係姑姐黎o既..
Posted at 2010-09-09 11:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姑姐 於 2010-09-09 09:18 AM 發表:
舊曆生日快樂, 心想事成!
請日日打開我個blog 望住d魚蝦蟹相片 --- 望梅止渴~~

乜二姑媽唔記得MM新曆生日係9月23日咩?
罰你重溫MM四月日記, 去裡面揾啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有得睇冇得食咪仲慘><
哈哈..乜我有响日記提過?!
連我自己都唔記得tim
Posted at 2010-09-09 11:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姑姐 於 2010-09-09 09:09 AM 發表:
哈哈, 姑姐我黎架, 變左姑媽tim...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呢個迷終於解開啦~~
Posted at 2010-09-09 11:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



二姑媽 於 2010-09-09 12:04 AM 發表:
e!!9月7曰果個同你寫野果個姑媽係邊個黎架??????
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..有人冒充姑媽..
Posted at 2010-09-09 11:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]