人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 9 月 10 日  星期五   晴天


interview 愉快 分類: 未分類

今日奧村老師堂要做 interview,一大班人走入教員室訪問其他老師,目的係想我地練習用尊敬語問老師問題。

我同Apple,Ruby訪問千葉老師,由於千葉老師冇教過我地,所以我地都係第一次正式同千葉老師講野。

一開始我地問老師貴姓,老師回答我地問題時用普通禮貌形就OK,即係平時大家聽到結尾加<DE SU/MA SU>

但老師答我地問題超簡短,就咁答<千葉>,後面完全冇<DE SU/MA SU>。訪問完要將D問題同答案寫响紙到。

 右邊第三張係我地o既∼

奧村老師睇見千葉老師d答案都忍唔住問我地,千葉老師真係答得咁簡短?!冇呃你,真係答得超簡短!!

奧村老師教生字<SA WA YA KA>除左形容天氣乾爽之外,仲可以形容人o既性格爽朗,之後老師講左幾個後生o既男明星名,

佢話覺得呢幾個男明星外表俾佢感覺好乾爽,不過我果班大部份人都唔識d後生明星,我諗大家都識o既就只有木村拓哉=O=

老師:<我覺得Johnnys組合<嵐>入面o既<相葉>感覺好乾爽,大家知道<相葉>嗎?> 一講靚仔明星我成個人醒晒!!

我即時搶答:<相葉雅紀> 連奧村老師都嚇一跳,我竟然答問題呀!!我都話响所有老師眼中,我係上堂發呆唔答問題嫁啦∼

後來老師問我係咪鍾意靚仔男明星,哈哈,奧村老師你而家先知實在太遲啦,基本上全班都知我鍾意靚仔明星,嘻嘻

 午餐食雞扒意粉,一般一般∼

下午大西老師堂讀自己篇作文俾全班聽,我篇作文係寫暑假去韓國旅行,不過覺得韓國一般好玩,即時俾文同學怒啤,哈哈

 天氣炎熱,放學同高同學去食雪糕∼

士多啤梨真係有果肉嫁!!另外一隻係石板街,兩隻味都好食 就當預祝中秋節所以食雪糕啦,哈哈哈 ^O^

之後返左學校搵Leslie,今日係最後一日報考12月o既能力試,Leslie決定報考N2,不過佢對漢字果part冇乜信心,

我同Ryan驚佢臨時縮沙,所以一齊<目及>住佢去事務所交錢同FORM,有三個月時間讀書,報考左o既同學加油呀!!

我決定出年先考,等我學多d日文先啦,廢事唔合格嘥錢!搭車返奈良時撞到Celine佢地班o既韓國同學,

佢話12月報考N1,好厲害呀@@ 不過同樣都係覺得漢字最難!有咩野辦法可以幫佢地記多d漢字呢??

 晚餐唔好食唔緊要,有電視撈飯就OK






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


姑姐 於 2010-09-12 09:26 AM 發表:
二姑媽d炒蝦拆蟹可以入口,好味~
董事長果d只係入耳...好un耳~~

預告: 你即將收到好多好多生日禮物~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

尋日o既海鮮餐幾錢一位呀??
不如下次去布袋澳食海鮮丫~~
我去過真係唔錯嫁..
而且唔洗自己煮..又唔洗自己洗~
响我屋企打返幾圈再揸車入去食..好方便!!
 
呵呵..有禮物~~
好彩Ponchi Papa幫我問董事長拎左生日利是~~
Posted at 2010-09-12 02:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-09-11 11:57 PM 發表:
二姑媽今日遲大到呀!!!
又話12點準時入席, 佢12點都未出現呀!!
你話使唔使又要罰呀?_?
俾董事長幫佢炒蝦拆蟹呀!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..姓鍾o既邊會準時嫁!!!
點呀點呀??
今日大家係咪食到lam lam脷??
Posted at 2010-09-12 12:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



二姑媽 於 2010-09-11 11:14 PM 發表:
今曰D蝦蟹居然食唔哂呀!!(因為你同Cally都冇黎到)
結果姑姐打包哂返屋企比Cally食.....
我送佐份禮物比你呀..你估0下係乜黎既~~~~~~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有Ponchi Papa响到都食唔晒@@"
冇可能嫁wor..Cally冇黎都有得食,真好!!
oo..多謝 有冇貼士呀??
Posted at 2010-09-12 12:35 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姑姐 於 2010-09-11 08:59 AM 發表:
木村老啦~~

雪糕好正~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯..我都覺得木村.......哈~
雪糕緊係正啦..仲貴過我食飯盒!!
Posted at 2010-09-12 12:33 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



二姑媽 於 2010-09-10 11:01 PM 發表:
曰本明星冇幾多個靚仔..
""嵐""我就識松本潤..不過就一d都唔靚仔...
最靚都係木村拓哉~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係掛..日本好多靚仔明星
二姑媽勁wor..松本潤都識..
我果班d同學都唔識呀= ="
木村..對我黎講太老啦..哈哈~
Posted at 2010-09-12 12:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]