可能尋日冇訓晏覺所以好攰,12:30AM就走左去訓覺,本來諗住今朝落去食早餐o既,但訓到1:00PM先醒,係咪訓得太多呢
正當大家食海鮮做午餐之際,我食公仔麵咋 今日係大家交罰抄o既日子,大家係咪準時交?有冇人寫錯字呢?
晚餐係我最鍾意食o既雞,YEAH ^O^
食完飯去左超市買餸聽日煮,最近真係好懶,唔想煮野食,不過聽日星期日就冇辦法啦∼
今日悶悶地上網睇下電台有咩節目聽,冇電視睇聽收音機都唔錯!而家聽緊<903>森美o既節目,嘉賓係阿Sa,好好笑!