人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 9 月 19 日  星期日   晴天


NEWS DOME PARTY 2010 開心 分類: 未分類

9月18日,星期六

嘩哈哈∼∼∼期待已久o既NEWS演唱會終於到啦!!演唱會6:00PM開始,我同Yvonne 11:00AM已經去排隊買演唱會商品。

 京SERA DOME大阪,可以容納5萬5千人。

俾大家睇下我買左d咩野演唱會商品∼

 加藤成亮海報,其實好大張嫁,貼完再影俾大家睇∼

 加藤成亮文件夾,連背面都咁靚!

 加藤成亮應援扇,個名長真係著數d,多幾種顏色,哈∼

 手燈,睇演唱會冇燈或螢光棒好似怪怪地!

  T-shirt,有d珠仔閃閃令好靚!

 得一個size,肥d都著唔落!!個個都讚呢件衫好睇!!^^

 其實把扇好大把   左邊係Yvonne鍾意o既錦戶亮

 入面唔俾影相嫁,不過都偷偷地影左,哈哈

等我為大家講解下個舞台啦∼∼

大家見到紫色箭咀,有六個白色汽球o既位置嗎?!果到就係正舞台啦∼ 果六個汽球個設計好似氫氣球咁,NEWS企响下面個籃到

之後個汽球會升起,升到同我地位置差唔多高,然後繞場一周,加藤成亮個汽球仲停過响我地前面,果時睇得超清楚!!!

而藍色星星位置都係舞台,响中間個四面舞台時佢地會圍圈,而响近我地個舞台時就會面响我地呢邊,下面d觀眾唯有望大電視∼∼

每個舞台都可以升高,所以連上面d觀眾都可以睇到樣,唔洗淨係睇個頭頂,哈哈!!事務所真係好識得照顧粉絲∼

至於紅色箭咀其實係通道黎嫁,由正舞台跑跑跑,可以圍住個場跑一圈,佢地成日周圍跑,所以坐下面d觀眾要周圍拎,都好辛苦!

 我地個位已經好好,樓上果d仲遠!!

 開show前/後,好彩冇走樣!!

演唱會好準時6:00PM開始,9:00PM完,好彩我去演唱會之前有做功課,聽左佢地早幾日出o既新碟,所以大部份o既歌都識∼∼

下次睇演唱會的話可以唔洗咁早去排隊買演唱會商品,今次我地由排隊到買完只不過用左45分鐘,超快!!!

但有一樣野一定要早d去排,就係廁所!!因為場內9成9都係女粉絲,我排左50分鐘先去到廁所=O=

 

總結:

海報:800YEN  文件夾:500YEN  應援扇:500YEN  T-shirt:2,800YEN  手燈:1,300YEN

買演唱會商品總共用左5,900YEN(HKD$530),加埋演唱會飛6,810YEN,成個演唱會用左HKD$1,150

仲未計坐車去場地,食午餐o既錢,好彩佢地一年先開一次演唱會,如果唔係多多錢都唔夠!!!!






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


大表姐 於 2010-09-20 03:05 PM 發表:
補充:
真係有D夫妻相haha.......!
氹得你要開心嗎?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..你唔係第一個咁講嫁啦..
Susie都話我同加藤成亮有d似..
都係眼大大,超深雙眼皮..
好明顯呢d叫夫妻相..嘻嘻~ ^^"
Posted at 2010-09-20 10:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



大表姐 於 2010-09-20 03:03 PM 發表:
我都好鍾意件T-shirt呀!
睇o黎你真係好重視o黎個約會喎!(明顯刻意打扮過)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實冇刻意打扮..只係冇紮頭髮..
整直左d頭髮啫..
d日本女仔先厲害..睇演唱會要拉喼嫁!!
可能佢地狂買演唱會商品掛@@"
仲有d著到超誇..個頭超大隻蝴蝶..
唔講仲以為係佢地開演唱會..哈哈~~
Posted at 2010-09-20 10:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-09-20 12:02 AM 發表:
呢輪你都好忙吓Wor...顧住演唱會既嘢ler !!!
幾日都無覆留言lor wor....
見完你個偶像....會有幾多晚訓唔著呀?????
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

演唱會太興奮啦..
心情仲未平復到..
不過又冇失眠訓唔著~
只係望住加藤成亮d野不停傻笑啫..哈~
Posted at 2010-09-20 03:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姑姐 於 2010-09-19 10:33 PM 發表:
點解加藤成亮咁似靚版吳國敬o既?
你有冇靜雞雞偷影佢呀?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..睇真d又真係有d似wor..
可能因為髮型似啦~~
演唱會中途冇影相呀..因為太忙啦..
要不停地大嗌..哈哈!!
不過我遲d應該會去Johnnys shop買演唱會相..
今次有幾個造型我覺得唔錯..嘻嘻~
Posted at 2010-09-20 02:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]