人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 9 月 23 日  星期四   晴天


誕生日 開心 分類: 未分類

嘻嘻,尋晚o既PARTY係我最愛o既打邊爐,印象中呢幾年生日都係去打邊爐!!上年生日同BU o既同學仔去食意大利菜,超正∼

同銘銘,泰泰,Edward仔慶祝就係打邊爐。本來以為黎左日本就冇得打邊爐,點知都有得打,不過食o既野當然冇香港咁豐富啦!!

尋晚大家掛住食淨係影左幾張相,收集左再post俾大家睇!俾大家發現左我冇停口由頭食到尾tim,哈哈,打邊爐我可以食好多嫁

 Susie同Leslie送俾我o既禮物,超可愛,超大隻,超好攬,THANK YOU

Susie,Leslie响我房同Hilda Mama開眼仔,大家都話Hilda Mama好後生,Hilda Mama一定好開心啦,有冇開心到訓唔著覺??

半夜5點幾突然行雷閃電超恐怖!!第一時間send mail俾Susie,有加藤成亮(張海報)同d公仔陪住我,即時冇咁驚

到7點幾Susie覆我話佢唔覺得行雷嘈,因為佢間房入面仲嘈,Leslie d鼻鼾聲仲嘈過行雷,哈哈,笑死我∼∼

 午餐,d薯條係咪煎得好靚呢?!

今日我生日,我緊係唔會虐待自己,一定要煮返餐好o既俾自己食!!

 湯,裡面有菜/豆腐/豬肉/粉絲/金菇/蜆

 上面咁大煲緊係食唔晒啦,淨係食左左手邊個煲仔咁多啫∼

 蝦,由於我冇信心,所以今次暫時用住干燒明蝦醬先,下次先整茄汁蝦!!

大家成日都話我間房白雪雪好悶,所以我將高同學送俾我o既狗仔月曆撕開一張張貼响牆到,即時多左好多色彩∼

其實月曆係其次,最想睇係d好可愛o既狗仔,嘻嘻,隻隻都好得意,日日對住人都開心d!唔夠位,只可以貼住頭6個月先∼

仲記唔記得我講過,正日生日果日可以响Johnnys個官網到睇生日message?!我唔止睇,仲偷偷地用相機錄起左^^

初時我以為係一隊人一齊講聲生日快樂就算,原來係分開每個人錄嫁,不過NEWS明明有六個人,但少左一個人o既片段law∼

好彩唔係少左加藤成亮,如果唔係我實發火打去Johnnys事務所鬧佢

我聽過最好聽o既生日歌,就係加藤成亮唱o既,哈哈

呢個係同加藤成亮好好朋友o既小山慶一郎。小山先生,究竟你係咪唱緊歌?!

其他我唔放短片啦,因為佢地講一大堆日文都冇人聽得明,放張圖俾大家睇下∼

 大家都話靚仔o既山下智久

左:手越祐也,佢個髮型佢套衫,我都唔知佢想點!!==" 右:增田貴久 雖然佢兩個外表奇怪,不過係NEWS入面唱歌最好聽!

想偷錄俾Yvonne睇,偏偏就係冇左Yvonne最鍾意o既錦戶亮果段片,I'm so sorry....................






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


二姑媽 於 2010-09-24 10:22 PM 發表:
我同姑姐既眼光差唔多...覺得山下智久靚仔d...
笫二個短片果個係咪加藤成亮黎架~~~
個樣睇得唔清楚....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

果然..無論男或女..咩野年齡o既..
都覺得山下智久靚仔!!
第一個短片先係加藤成亮..
第二個短片係佢個好朋友小山慶一郎..
Posted at 2010-09-25 02:24 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姑姐 於 2010-09-24 04:08 PM 發表:
拿...唔好嬲 >.<
各花入各眼~~
望落山下智久靚仔D bor ...
有d似伍姑娘個阿哥...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇嬲..山下智久的確係幾靚仔o既..
不過佢冇加藤成亮果種攪笑..
所以我鍾意加藤成亮多d..
Posted at 2010-09-25 02:22 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kk 於 2010-09-24 03:39 PM 發表:
謝謝你~~^3^
哈哈
等我好反
我會一次過食哂佢地!
...唔洗掛號啦好貴的
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實..我諗係我俾人呃左law..
佢冇問我洗唔洗寄掛號= ="
唔怪之得咁快就收到啦....
Posted at 2010-09-25 02:19 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kk 於 2010-09-24 03:32 PM 發表:
隻布魯托好可愛呀
好想咬佢一啖哈
唔知佢大d
定係我家的肥pooh大d呢?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻嘻..真係好可愛^^
我諗同你屋企隻肥pooh差唔多..
不過布魯托個pat pat大d..哈~
Posted at 2010-09-25 02:17 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Hilda Mama 於 2010-09-24 12:14 PM 發表:
好多人都贊我咁年輕就有兩個大baby!
緊係啦, 我keep 住個心景同外表都年輕ga 嘛!
所以我一d都唔老平餅,不過我唔想食大x0既冰皮月餅^.^

果位手越祐也,佢個髮型佢套衫真係好'靚' wo!!><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔知我d同學o既媽咪有冇Hilda Mama咁後生呢..
成日都係我d同學讚你..帥軒d同學有冇讚你??
Posted at 2010-09-25 02:16 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]