今日係28號,話咁快黎左日本半年啦!响呢個咁特別o既日子,收到銘銘寄黎o既包裹,真係超開心,多謝
唔寫寄件人名都可以寄野嫁咩??
入面有杯/信/叮叮糖 仲有罰抄,不過有人扮晒野,d罰抄唔夠數law...
post兩張上星期生日party o既相先∼
雖然冇响香港打邊爐咁多野食,不過都OK啦∼
嗚嗚......我俾人蝦呀!!有相為証!!
晚餐,個汁好好味,其餘o既都一般∼
今日比平時早左落去食飯,因為想早d食完飯去超市買野。估唔到早左食飯又撞到Aki,佢好攪笑,食完一碟飯後覺得好好味,
响到爭扎添唔添飯好,叫我同佢猜<包剪揼>,哈哈∼ 想添飯咪添law,我唔會笑你大食嫁bor,因為我都食好多野,嘻嘻
|