人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 9 月 30 日  星期四   雨天


進帳^^* 開心 分類: 未分類

Yvonne屋企發現小強,仲要係一家三口一齊出動,嚇到佢唔敢訓覺話要搬屋,哈哈∼尋晚同佢MSN傾計傾到4點幾先訓覺!

今日要同新人去市役所攪外國人登錄證,所以7點幾就起身食早餐。Kaku見到我個反應似撞鬼多,因為冇諗過咁早會見到我

 烘到個包燶晒tim><

其實我覺得唔洗我地帶d新人去整登錄證,佢地咁多人,一人一句都溝通到啦!況且市役所d人幫我地d留學生整過咁多次,

都已經整到熟晒!!睇黎我同Joan可以功成身退,去銀行開戶口同申請手提電話就由佢地十幾個自己攪掂,哈哈∼

成個下晝都係訓覺時間,訓醒就食晚飯...

 都話豐富o既晚餐只會維持一日,今日即打回原形!

 9:00PM,Thomas打黎搵我開枱,即時乜都唔理去打麻雀!

四圈牌∼∼ 激戰三小時∼∼ 最終。。。。。。

 呵呵,有1000YEN進帳

上次我同Kaku輸錢,今次我地兩個報到仇啦!!!!多謝Thomas同阿Tom,嘩哈哈∼∼






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


Sherryl0ve 於 2010-10-01 04:34 PM 發表:
超正喔@v@ c0mm2n+'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁啱好彩啫^^"
Posted at 2010-10-03 12:52 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姑姐 於 2010-10-01 02:57 PM 發表:
姓鍾o既果然爛打麻雀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

NO NO NO..唔係爛打麻雀..
係姓鍾o既都好好人..
人地唔夠腳開枱永冇SAY NO! 哈哈~~
Posted at 2010-10-03 12:51 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Hilda Mama 於 2010-10-01 02:19 PM 發表:
全靠我條幸運手帶咋!:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Hilda Mama快d買多條俾我><
Posted at 2010-10-03 12:49 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-10-01 01:26 AM 發表:
嘩嘩 ! 連睇得我個blog多都沾到d旺氣喎....
記住多d黎睇, 多d黎留言la #^_^#
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一定一定..哈哈
Posted at 2010-10-01 01:47 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]