Yvonne屋企發現小強,仲要係一家三口一齊出動,嚇到佢唔敢訓覺話要搬屋,哈哈∼尋晚同佢MSN傾計傾到4點幾先訓覺!
今日要同新人去市役所攪外國人登錄證,所以7點幾就起身食早餐。Kaku見到我個反應似撞鬼多,因為冇諗過咁早會見到我
烘到個包燶晒tim><
其實我覺得唔洗我地帶d新人去整登錄證,佢地咁多人,一人一句都溝通到啦!況且市役所d人幫我地d留學生整過咁多次,
都已經整到熟晒!!睇黎我同Joan可以功成身退,去銀行開戶口同申請手提電話就由佢地十幾個自己攪掂,哈哈∼
成個下晝都係訓覺時間,訓醒就食晚飯...
都話豐富o既晚餐只會維持一日,今日即打回原形!
9:00PM,Thomas打黎搵我開枱,即時乜都唔理去打麻雀!
四圈牌∼∼ 激戰三小時∼∼ 最終。。。。。。
呵呵,有1000YEN進帳
上次我同Kaku輸錢,今次我地兩個報到仇啦!!!!多謝Thomas同阿Tom,嘩哈哈∼∼
|