人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 10 月 11 日  星期一   晴天


麻雀騙局?! 疑惑 分類: 未分類

10月10日,星期日

尋晚臨訓前執好晒d筆記,而家個書櫃超整齊 不過唔知可以keep到幾耐啦!!可能下個星期就亂返晒,哈哈∼

 午餐,d雞我用李錦記o既照燒雞翼醬醃過嫁∼

 晚餐食烏冬,自從俾人話似蟲蟲後都好少煮黎食><

10:00PM電話突然響起,Kaku打黎話開枱,估唔到成班香港人都係咁爛賭嫁!!今次去Ruby間房打,間房超旺Kaku,

條友仔不停食糊,自摸小四喜都食到,最終佢一家贏三家,我輸左480YEN,總好過阿Tom清晒個兜.......

我地個個都認定呢個肯定係個騙局黎o既,下次Kaku約打牌大家要三思呀∼∼∼ >O<

 

最開心係Thomas煲左腐竹雞蛋糖水,好耐冇飲過啦。Hilda Mama不如叫希拉利拎d叮叮糖水俾我丫!!!

打到1點幾完場,本來想即時打日記將呢個騙子o既惡行話俾大家聽,咁啱有一個幾年冇傾過計o既中學同學响facebook搵我

就係咁大家傾到3:00AM先訓,所以冇打到日記。講開呢個中學同學,佢話而家鍾意KAT-TUN(都係Johnnys o既組合),

仲覺得山下智久好靚仔,我覺得好奇怪,以前中學時都唔聽見佢講話鍾意日本明星,佢話係畢左業後睇日劇先開始鍾意明星,

仲開始學日文,飛黎日本睇演唱會。如果佢早d開始鍾意,我地中學時一定好多話題傾! 哈哈∼∼∼對於靚仔,真係好難抗拒






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


姑姐 於 2010-10-11 10:42 PM 發表:
人有3衰6旺,
有時輸, 有時贏,
旺起上黎可以大殺3方!
下次可能輪到你做大贏家呢!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

等我响房擺返個陣先!!!!!
Posted at 2010-10-12 12:49 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-10-11 08:01 PM 發表:
人地嬴錢唔好話人地騙你地先得ga...
佢好運之嘛, 即係好似我咁...嘻嘻嘻!!!
前日董事長壽宴果日, 壽星公嬴大錢呀....
好彩我幸保不失...嬴咗40大元啫....
其餘d人...哎!!! 不消提....
有邊個打 ?-? 都唔好提la...
總之就...哎.......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

所長就因為有幸運手帶..董事長壽星公贏錢好正常..
Kaku..唔係騙子的話..就肯定係响房擺左個陣..哈哈~
董事長贏大錢@@ 咁個個咪輸得好金!!
Posted at 2010-10-12 12:48 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]