人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 10 月 13 日  星期三   晴天


一年級成績表 愉快 分類: 未分類

10月12日,星期二

 早餐太渺小,開始上堂冇幾耐已經肚餓=="

上午係班主任堂,Yumi話隔離班個老師同佢講,我地班主任係個好兇o既老師!不過我地完全唔覺得老師兇,

因為之前個班主任奧村老師仲兇,出左名心情唔好會黑面鬧人!我地對過奧村老師半年,所以唔會覺其他老師兇,哈哈∼∼

 因為小息時食左件蛋糕仔,午餐唔洗食咁多野!

下午係選修科堂,今日我上o既選修科係聽解,今次分班超混亂,同一班入面有二年級同三年級o既同學,唔知會唔會變得難左呢?!

 晚餐又食咖喱,不過我鍾意!仲有芒果tim ar∼

 

10月13日,星期三

通常遲左起身趕唔到8:17AM班車先會搭遲d o既班次,今日Joan竟然一早同我講大家都改搭23分班車,唔通個個都遲左起身?!

原來唔係,而家同宿舍多左好多同學校o既同學,佢地又係搭17分班車,攪到班車超多人,佢地話唔想咁迫所以搭遲一班車。

 尋日中過一次招,今日飲多碗湯,希望唔好咁快肚餓∼

坂詰老師堂個個叫苦連天,好彩我買左d超細粒o既糖果,眼訓o既時候就靜雞雞食一粒,咁先冇瞌眼訓全程留心聽書!!

 自製午餐,有意粉,雞肉炒菜

今日o既選修科堂係聽音樂,同班o既竟然冇人同我一齊上,好彩有Yvonne同豪姐姐陪我!不過呢科o既導師係奧村老師,

本來大家都有d驚佢,今日上完堂之後又覺得ok冇乜野!而且呢科唔洗測驗做功課,淨係上堂聽下歌,睇下d歌詞,超輕鬆

 下午茶,細細杯,味道都唔錯^^   晚餐

 

上星期開學時派發左第一張成績表,放埋左一邊,差d唔記得有佢o既存在∼

 超簡潔o既成績表

我响日本真係有努力讀書嫁






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


大表姐 於 2010-10-17 06:58 PM 發表:
科科都A好叻女喎!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下個學期都要努力keep住先得~~
Posted at 2010-10-18 02:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



二姑媽 於 2010-10-14 07:52 PM 發表:
叻女~~~繼續努力...加油!!!!
礿
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thank you
Posted at 2010-10-15 12:22 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KK 於 2010-10-14 12:55 PM 發表:
all is a!!
^^ very good
well done, mm
hey
we will go to
singapore on 4/12..
then will go to aus!!
when will you come?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thank you
我地電話從長計議..
有好多問題要問你^^
Posted at 2010-10-15 12:22 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



家姐(您媽咪在中大個女) 於 2010-10-14 10:10 AM 發表:
好多A喎, 叻女呀! 繼續加油!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thank you
Posted at 2010-10-15 12:20 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姑姐 於 2010-10-14 08:57 AM 發表:
恭喜, 7 條A!
繼續努力....
我地永遠十扑你架!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thank you
Posted at 2010-10-15 12:20 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



RED士 於 2010-10-13 11:43 PM 發表:
A貨XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..日本A貨~~
Posted at 2010-10-15 12:19 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-10-13 10:52 PM 發表:
梗係啦! 你大個女la ma, 唔再係細細個...
出過黎做嘢, 先知道讀書好,,,
一定要俾人加陪努力先得架...
繼續努力, 加油, 奸爸爹!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..我永遠都係細細個(表姑姐)~~
日文係我興趣黎嫁ma..當然會俾心機讀!!
所長你細個時鍾唔鍾意讀書嫁??
出左黎做野之後係咪好想讀返書呢??
Posted at 2010-10-15 12:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]