10月12日,星期二
早餐太渺小,開始上堂冇幾耐已經肚餓=="
上午係班主任堂,Yumi話隔離班個老師同佢講,我地班主任係個好兇o既老師!不過我地完全唔覺得老師兇,
因為之前個班主任奧村老師仲兇,出左名心情唔好會黑面鬧人!我地對過奧村老師半年,所以唔會覺其他老師兇,哈哈∼∼
因為小息時食左件蛋糕仔,午餐唔洗食咁多野!
下午係選修科堂,今日我上o既選修科係聽解,今次分班超混亂,同一班入面有二年級同三年級o既同學,唔知會唔會變得難左呢?!
晚餐又食咖喱,不過我鍾意!仲有芒果tim ar∼
10月13日,星期三
通常遲左起身趕唔到8:17AM班車先會搭遲d o既班次,今日Joan竟然一早同我講大家都改搭23分班車,唔通個個都遲左起身?!
原來唔係,而家同宿舍多左好多同學校o既同學,佢地又係搭17分班車,攪到班車超多人,佢地話唔想咁迫所以搭遲一班車。
尋日中過一次招,今日飲多碗湯,希望唔好咁快肚餓∼
坂詰老師堂個個叫苦連天,好彩我買左d超細粒o既糖果,眼訓o既時候就靜雞雞食一粒,咁先冇瞌眼訓全程留心聽書!!
自製午餐,有意粉,雞肉炒菜
今日o既選修科堂係聽音樂,同班o既竟然冇人同我一齊上,好彩有Yvonne同豪姐姐陪我!不過呢科o既導師係奧村老師,
本來大家都有d驚佢,今日上完堂之後又覺得ok冇乜野!而且呢科唔洗測驗做功課,淨係上堂聽下歌,睇下d歌詞,超輕鬆
下午茶,細細杯,味道都唔錯^^ 晚餐
上星期開學時派發左第一張成績表,放埋左一邊,差d唔記得有佢o既存在∼
超簡潔o既成績表


我响日本真係有努力讀書嫁
|