下午o既選修科堂係睇電影,其實唔止電影,仲會睇卡通片,今日就睇左<怪醫黑傑克>,唔知大家有冇睇過呢?!
黑傑克醫生,太型啦∼
佩佩,好可愛o既小女孩
套卡通雖然講日文,不過因為有字幕,所以都明白。最麻煩係睇之前老師會派功課,要先查晒d生字o既解釋,睇完後又要作文,
仲要即堂交tim,話晒呢d功課要計分嫁ma,我緊係要慢慢諗慢慢寫,即堂交攪到我好大壓力!所以都係唔讀呢科啦∼∼
諗住轉去文法班或者N2能力試班,唔知成唔成功呢!不過其實呢兩班都悶悶地,有冇d有趣o既選修科上呀?! ><
午餐,幅相呃人嫁,入面邊有咁多醬丫!!
Susie食o既麵包仲大過佢塊面@o@
下午茶>>迷你牛角酥,高同學請o既,多謝
晚餐,個麵o既汁仲杰過鼻涕==
有個電視節目好好笑,做左個調查,問日本人<煮咖喱時會放牛肉定豬肉??> 結果响關西地區,包括我住緊o既大阪,
有9成人都話會放牛肉。而關東地區,好似東京咁,有9成人都會放豬肉。個節目仲去左好多個縣到做調查,
查下究竟係乜野縣乜野市乜野町做分界,不過個地方名我唔記得左啦!呢個都未算珍奇,之後又做左第二個調查,
<會用醬油定味噌煮鯖魚??>,結果關西地區被訪者都話用醬油,真係嫁,我地寮o既都係用醬油,個主持再問有冇聽過用味噌煮,
大部份人都話有聽過,不過用味噌煮係昭和時代o既煮法。而關東地區個個都話用味噌煮,同樣個主持再問有冇聽過用醬油煮,
個個都話未聽過有呢種煮法@@ 明明都係响日本,估唔到關東同關西o既飲食習慣咁大分別,真係唔睇呢個節目都唔知∼
|