人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 10 月 14 日  星期四   晴天


怪醫黑傑克 愉快 分類: 未分類

下午o既選修科堂係睇電影,其實唔止電影,仲會睇卡通片,今日就睇左<怪醫黑傑克>,唔知大家有冇睇過呢?!

 黑傑克醫生,太型啦∼

 佩佩,好可愛o既小女孩

套卡通雖然講日文,不過因為有字幕,所以都明白。最麻煩係睇之前老師會派功課,要先查晒d生字o既解釋,睇完後又要作文,

仲要即堂交tim,話晒呢d功課要計分嫁ma,我緊係要慢慢諗慢慢寫,即堂交攪到我好大壓力!所以都係唔讀呢科啦∼∼

諗住轉去文法班或者N2能力試班,唔知成唔成功呢!不過其實呢兩班都悶悶地,有冇d有趣o既選修科上呀?! ><

 午餐,幅相呃人嫁,入面邊有咁多醬丫!!

 Susie食o既麵包仲大過佢塊面@o@

 下午茶>>迷你牛角酥,高同學請o既,多謝

 晚餐,個麵o既汁仲杰過鼻涕==

有個電視節目好好笑,做左個調查,問日本人<煮咖喱時會放牛肉定豬肉??> 結果响關西地區,包括我住緊o既大阪,

有9成人都話會放牛肉。而關東地區,好似東京咁,有9成人都會放豬肉。個節目仲去左好多個縣到做調查,

查下究竟係乜野縣乜野市乜野町做分界,不過個地方名我唔記得左啦!呢個都未算珍奇,之後又做左第二個調查,

<會用醬油定味噌煮鯖魚??>,結果關西地區被訪者都話用醬油,真係嫁,我地寮o既都係用醬油,個主持再問有冇聽過用味噌煮,

大部份人都話有聽過,不過用味噌煮係昭和時代o既煮法。而關東地區個個都話用味噌煮,同樣個主持再問有冇聽過用醬油煮,

個個都話未聽過有呢種煮法@@ 明明都係响日本,估唔到關東同關西o既飲食習慣咁大分別,真係唔睇呢個節目都唔知∼






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


安妮事務所 於 2010-10-15 02:40 PM 發表:
哈哈! 唔好話姓鍾同姓蘇都唔同...
連姓鍾既自己一家人都唔同...
(除咗食雞之外)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁又係
Posted at 2010-10-16 12:58 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姑姐 於 2010-10-15 02:20 PM 發表:
唔好話中國每個省,
我屋企姓鍾同姓蘇o既飲食文化都同唔啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

但起碼唔會唔知道d食物有另外一種煮法掛..
鯖魚係日本人成日食o既野..
東京d人真係冇聽過用醬油煮魚..
Posted at 2010-10-16 12:56 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KK 於 2010-10-15 01:11 PM 發表:
or maybe we can meet online?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我msn成日斷線..
唔知係我個msn有問題..
定係宿舍個網絡有問題..
Posted at 2010-10-16 12:54 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KK 於 2010-10-15 01:11 PM 發表:
call me on this sat afternoon la
i will going to plan the itin
with mike mike
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

星期六希拉利黎呀..
我地應該出去玩到夜晚先返~
到時再打俾你丫
Posted at 2010-10-16 12:53 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-10-15 12:25 PM 發表:
<怪醫黑傑克>,我有睇過幾集咁多啦!
講佢做醫生救人, 佩佩係佢助手...
佢成日周圍去...
不過我唔清楚佢既來龍去脈...
都係有幾次放假喺屋企無啦啦開著個電視,
咁啱佢播之嘛...

你唔好話關東同關西D飲食文化唔同,
就算中國每個省既飲食文化都一樣唔同啦...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀..之前電視都有播過..
我都係响果時先認識呢套卡通~
咁又係..日本咁大..邊有可能一樣丫..
Posted at 2010-10-16 12:52 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]