人在香港;心在日本!
『沉迷偶像∼NO IDOL NO LIFE∼』
【NEWS】小山慶一郎 手越祐也 増田貴久 加藤Shigeaki
【MADE】稲葉光 秋山大河 冨岡健翔 福士申樹
MMinJAPAN
暱稱: MM仔/迷你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
稲葉光!歡迎回來!
再見了稲葉光
冨岡健翔 生日快樂
願福士申樹早日康復
4人的幸福
文章分類
全部 (735)
沉迷偶像 (349)
未分類 (386)
每月文章
好友名單
網站連結
A.B.C-Z日記
MADE連載
NEWS日記
宇宙Six連載
其他連載
2010 年 10 月 23 日  星期六   晴天


希拉利帶來的支援物資 滿足 分類: 未分類

大家係咪好想知道希拉利幫Hilda Mama,Ponchi Papa拎左d咩野支援物資俾我呢?!話俾大家知啦∼

所長,收到盒巨峰餅啦,多謝^O^ 睇落似草餅,食落似啫喱。仲有我好鍾意o既樂家杏仁糖,香港同學個個見到都讚好!!

豬骨湯粒,煮烏冬啱晒!!落一粒就攪掂,至啱怕麻煩o既我!!

即沖芝麻糊,就快冬天啦,仲啱就係食糖水,食完個人肯定暖笠笠∼

輕便裝枇杷膏,雪凍黎食一流,有佢喉嚨痛就有救!!

李錦記醬料,完全係救星,煮餸唔洗自己調味,淨係落個醬就OK,超方便∼

終於等到啦∼∼∼臘腸膶腸 好想食臘腸蒸雞,Thomas叫我唔洗買調味料醃雞,問佢借就得,仲可以教我醃埋∼∼

手機吊飾係Ponchi Papa上次去韓國比賽時o既記念品,我用緊果個係夜光嫁!仲有紮頭髮用o既橡筋,好得意呀∼

等我扮遊客,幫Ponchi Papa拎d香港消防處o既杯墊去日本o既消防局交換禮物先,哈哈∼

其實佔得最多位o既係衫,厚褸同牛仔裙,不過我唔影出黎啦,淨係影一件Hilda Mama新買俾我o既衫俾大家睇。。。

係咪好靚呢?!我諗Susie見到一定好鍾意∼∼因為佢媽媽唔準佢用有骷髏骨頭圖案o既野,好嚴厲o既媽媽@@

 午餐o既烏冬就係用豬骨湯粒煮嫁啦,好味到連d湯都飲埋!!

 晩餐食疑似鹵水雞,真係好想問下d嬸嬸點樣整個汁∼






訪客留言 (返回 MMinJAPAN 的日誌)


家姐(您媽咪在中大個女) 於 2010-10-28 11:18 AM 發表:
係遠方收到屋企人咁多的愛心, 實warm到爆燈!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀
Posted at 2010-10-29 01:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Hilda Mama 於 2010-10-25 09:49 AM 發表:
上次0既支援點同呢!
問題係托人家帶0野去,
你點好意思出盡力去買然後叫佢囉過去呢?!
各位,明啦嘛!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..今次d野都已經佔左希拉利大半個喼~~
下次唔洗拎衫同厚褸俾我..
可以全個喼都係支援食物..諗起都開心..嘻嘻
Posted at 2010-10-26 01:54 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姑姐 於 2010-10-24 01:40 PM 發表:
P.S. 上幾日香港打唔成風,
不過又有一個低氣壓形成左,
向住日本方向行喎!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呢幾日都落雨..
黎緊氣溫仲降到10度..
聽見都想暈@@
Posted at 2010-10-26 01:52 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姑姐 於 2010-10-24 01:35 PM 發表:
點解唔用雞粉或者雞粒放湯, 都幾好味o架:)
我都覺得今次d支援食物好少喎,
應該帶罐藍罐曲奇或者嘉頓雜餅俾你,
咁先有排食嘛?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

曲奇呢邊好多..唔洗拎俾我..
最好拎d呢邊冇o既野俾我..
例如叮叮糖水..冬天至啱食~
而家我最想食係點心><
Posted at 2010-10-26 01:50 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



安妮事務所 於 2010-10-24 10:22 AM 發表:
哈哈! 真係攞埋盒巨峰餅過黎俾你添, 咁你快d食哂佢la ! 過期la !
骷髏骨頭圖案既衫, 你記得响萬聖節果日著lu wor ...
呢件衫你記得唔好落洗衣機喎, 如果唔係, d碎石甩哂果時就變咗三不像架la !!!
今次d食物咁少o既!都無上次咁多 = ="
點解你唔叫Hilda Mama 買埋支鹵水汁俾你?
咁你咪唔使問人點整law...

哈哈!帶一筴嘢俾你? 完全無問題~~ ^3^ 仲好樂意添...如果我過開黎既話... ^_^
不過...我驚Hilda Mama 等唔切我過黎, 佢已經親自飛咗過黎攞俾你lu~~
哈哈哈哈!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

已經食晒啦..初時聽個名仲以為係餅乾個餅..
原來係草餅個餅..哈哈..但食落似啫喱多d..
今次主要係拎衫俾我..食物佔好少咋..
我朋友一個人黎..都唔忍心叫佢拎咁多野俾我..
好重嫁ma..鹵水汁要留返下次..
而家d YEN咁高..個個都唔過黎探我啦~~
Posted at 2010-10-26 01:47 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]